Nie ustają komentarze w budzącej emocje sprawie wprowadzenia abonamentu za rozgrywkę sieciową w tytułach spod znaku Call of Duty. Temat powraca jak bumerang, tym razem dzięki analitykowi Janco Partners, Mike'owi Hickeyowi. Podobnie jak chociażby Michael Pachter, jest on przekonany, że Activision już wkrótce ogłosi plan wdrożenia comiesięcznych opłat w swoich koronnych shooterach.
"Będzie to serwis premium, który automatycznie da dostęp do nowych map i przedmiotów" - obrazuje Hickey. "Przewidujemy, że cztery do pięciu milionów spośród obecnie grających w Call of Duty w sieci osób, subskrybowałoby taki serwis" - dodaje.Jedyne oficjalne stanowisko Activision (czy raczej przedstawicieli studiów mu podległych - Treyarcha i Infinity Ward) wyklucza wprowadzenie opłat abonamentowych w Modern Warfare 2 i Call of Duty: Black Ops. Nie jest jednak przesądzone, że w kolejnych odsłonach takie rozwiązanie nie zostanie zastosowane. Równie dobrze może powstać dedykowany wyłącznie rozgrywkom sieciowym shooter, bazujący na miesięcznej subskrypcji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!