Siedem milionów kopii StarCrafta II może trafić w ręce klientów w ciągu tego roku fiskalnego - mówi analityk Janco Partners, Mike Hickey. To powinno zapewnić Blizzardowi przychody rzędu 350 milionów dolarów - wylicza. Oznacza to, że nawet jeśli produkcja RTS-a kosztowała 100 milionów zielonych (Wall Street Journal, po ujawnieniu tej informacji, szybko ją zdementował, a sam Blizz nigdy oficjalnych kwót nie podał), powinna spłacić się z nawiązką w ekspresowym tempie.
Hickey podkreśla jednak, że te przewidywania mogą nie doceniać siły StarCrafta II. Szczególnie niedoszacowana ma być jego zdaniem baza odbiorców w Korei Południowej. Pierwszy StarCraft w ciągu całej swej kariery osiągnął tam sprzedaż 4,5 miliona egzemplarzy. Teraz rynek koreański jest jednak większy. Z nieoficjalnych danych wynika, że aż 11 milionów Koreańczyków to gracze, z czego z całą pewnością spory odsetek będzie zainteresowany nowym dziełem Blizzarda.Premiera StarCrafta II już w najbliższy wtorek. Sklep gram.pl przyjmuje zamówienia.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!