Za największy problem, stający na drodze do generowania obrazu 3D, któremu nic nie można zarzucić, uważa się frame rate, a więc liczbę wyświetlanych klatek obrazu na sekundę. Drugi problem to kąty ustawienia kamery.
- Przyglądamy się z uwagę 3D - przyznaje szef EA Sports Peter Moore. - Frame rate to jeden z poważnych problemów tej technologii. Druga sprawa, którą zauważyliśmy, to fakt, że nie możesz po prostu wziąć obecnie istniejącego sprzętu i biec z nim. Widziałem prezentację Madden w 3D. Było tam dużo wspaniałych ujęć, ale gdy kamera robiła nagle szybkie ruchy lub szła w górę, efekt 3D nie był doskonały.Szef EA Sports Peter Moore uważa, że obecna generacja konsol ma spore problemy przy generowaniu obrazu 3D. Specjaliści z Ninja Theory twierdzą nawet, że jest na to za słaba.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!