Human Revolution wskrzesza markę Deus Ex po ośmiu latach, jakie w momencie premiery tego tytułu upłyną od debiutu Invisible War. Jeśli wziąć pod uwagę, że gra wraca do korzeni, to należy doliczyć kolejne trzy lata. Oryginalny Deus Ex wchodził bowiem na pecetowe salony już w roku 2000. Czy produkcja Eidos Montreal będzie w stanie udźwignąć spoczywający na niej ciężar?
"Cząstka mnie, będąca gościem od marketingu, może powiedzieć, że zawsze istnieje ryzyko, gdy kontynuujesz markę, która stanowi kamień milowy w historii gier" - mówi dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Square Enix, Sebastien Bisch. "Niezależnie od tego, co byś zrobił, i tak zawiedziesz ludzi w pewnym wymiarze" - dodaje.Producenci Deus Ex: Human Revolution zdają sobie sprawę z potęgi marki, którą po latach przywrócą do życia. I zabezpieczają się twierdząc, że nie da się zadowolić wszystkich jej fanów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!