Nathan Camarillo o Crysisie 2 na konsolach

Patryk Purczyński
2010/08/06 11:58
0
0

- Nie ma szans, by Crysis zadziałał na konsolach - pomyśleli członkowie studia Crytek, po czym mocno się skupili i przystąpili do multiplatformowego projektu zwanego Crysis 2.

Nawet Crytek nie wierzył, że gra o takiej mocy, jak Crysis, może zjawić się na konsolach. - Przemyśleliśmy jednak gruntownie tę kwestię i doszliśmy do wniosku, że jeśli nie spróbujemy, ktoś inny na pewno to zrobi - wspomina Nathan Camarillo. - Wzięliśmy więc to wyzwanie na siebie i staraliśmy się osiągnąć taką samą jakość na wszystkich maszynach - mówi. Nathan Camarillo o Crysisie 2 na konsolach

Pracownicy firmy przez długi czas badali, ile będą w stanie wycisnąć z Xboksa 360 i PlayStation 3. Ponadto silnik CryEngine 3 został tak zaprojektowany, by z każdej platformy wyciągnąć maksimum. Mimo to Camarillo nie kryje, że różnice pomiędzy wersjami konsolowymi a komputerową wystąpią. Oczywiście jeśli dany pecet będzie miał najwyższej jakości podzespoły.

- Jeśli masz komputer o specyfikacji zbliżonej do Xboksa 360 czy PS3, możesz oczekiwać doświadczeń na podobnym poziomie. Jeśli natomiast masz peceta, który kosztował ponad 4000 dolarów, doznasz naprawdę wspaniałych efektów wizualnych. Nikt nie powinien się jednak czuć, jakby mu czegoś brakowało, bowiem główne doświadczenia wciąż są takie same. Identyczne poziomy, otoczenie, cele, interakcje i przeciwnicy . Niczego nie tracisz, po prostu jeśli wydałeś więcej na sprzęt, będziesz z tego czerpał dodatkowe korzyści - stwierdza Camarillo.

GramTV przedstawia:

Crysis 2 pojawi się na platformach PC, PS3 i X360 w 2011 roku.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!