Adrian Chmielarz przyznaje, że portowanie Bulletstorma na konsole nie należy do przyjemnych czynności. - Oto najśmieszniejsza rzecz: nie walczymy z mocą konsol, ale z pamięcią - mówi na łamach serwisu CVG. - Nie ma znaczenia, czy to PS3, czy Xbox 360. Walczymy, aby wszystko się zmieściło - dodaje.
Szef People Can Fly zdaje sobie sprawę z odpowiedzialności, jaka ciąży na barkach jego ekipy. - Reprezentujemy Epic Games i Unreal Engine. Lepiej, żebyśmy się wysilili, prawda? - pyta retorycznie. - Lepiej, żebyśmy zrobili coś fajnego z wizualizacjami. Czasami staramy się wycisnąć wszystko z PS3, czasami z Xboksa 360, a czasami po prostu z peceta. To miks wszystkiego - dodaje.Bulletstorm zawita do sklepów w lutym przyszłego roku. Platformami docelowymi są rzecz jasna PC, PS3 i X360.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!