Twórcy Bulletstorma walczą z konsolami

Patryk Purczyński
2010/08/06 20:48
0
0

Pracownicy People Can Fly muszą się mocno napocić, portując Bulletstorma z komputerów na konsole. Szczególną trudność sprawia im zbyt mała ilość pamięci w Xboksie 360 i PS3.

Adrian Chmielarz przyznaje, że portowanie Bulletstorma na konsole nie należy do przyjemnych czynności. - Oto najśmieszniejsza rzecz: nie walczymy z mocą konsol, ale z pamięcią - mówi na łamach serwisu CVG. - Nie ma znaczenia, czy to PS3, czy Xbox 360. Walczymy, aby wszystko się zmieściło - dodaje. Twórcy Bulletstorma walczą z konsolami

Szef People Can Fly zdaje sobie sprawę z odpowiedzialności, jaka ciąży na barkach jego ekipy. - Reprezentujemy Epic Games i Unreal Engine. Lepiej, żebyśmy się wysilili, prawda? - pyta retorycznie. - Lepiej, żebyśmy zrobili coś fajnego z wizualizacjami. Czasami staramy się wycisnąć wszystko z PS3, czasami z Xboksa 360, a czasami po prostu z peceta. To miks wszystkiego - dodaje.

Bulletstorm zawita do sklepów w lutym przyszłego roku. Platformami docelowymi są rzecz jasna PC, PS3 i X360.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!