Matt Hooper z id Software przyznał w jednym z wywiadów, że produkcja Rage wciąż się przedłuża, bo autorzy co chwilę chcą realizować jakieś nowe pomysły.
- Szczerze mówiąc, prawdopodobnie poszliśmy trochę za daleko. To dlatego tworzenie gry zajęło nam tak dużo czasu. Mam nadzieję, że końcowy efekt, będzie jednak wart tych wszystkich zmian i poprawek, które wprowadzaliśmy - powiedział Matt Hooper. I zaraz potem dodał: - Oczywiście mieliśmy od początku konkretny plan, także jeśli chodzi o scenariusz i podział na misje, ale nigdy się nie ograniczaliśmy. Bywały takie momenty, w których ktoś nagle mówił: Hej, musimy dodać misję snajperską na szczycie tego wzgórza. To świetne miejsce do tego, żeby gracze mieli niezłą zabawę. I wtedy po prostu robiliśmy to. Pisaliśmy trochę dodatkowych dialogów, uzupełnialiśmy skrypt, by zrealizować ten pomysł.Miejmy nadzieję, że w związku z tymi wszystkimi zmianami premiera Rage nie zostanie opóźniona. Jak na razie planowana jest na 2011 rok.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!