Paul Wedgwood ze Splash Damage po raz pierwszy zaprezentował Brink na X360 właśnie w Tekasie, podczas QuakeCon 2010. Sporo uwagi poświęcił przy tej okazji kontrolerom. - Wiedzieliśmy, że potrafimy zrobić dobrą implementację dla obsługi gry myszą i klawiaturą. To pokazaliśmy już przy Wolfenstien, Enemy Territory i Quake Wars. Jednak pozostawało pytanie, jak zrobić idealne sterowanie dla kontrolera z ograniczoną liczbą przycisków - powiedział Wedgwood. - Postawiliśmy sobie za cel, zrobić taką strzelaninę, w którą gra się doskonale zarówno myszką i klawiaturą, jak i na padach od X360 i PS3 - dodał.
Podczas QuakeCon 2010 Splash Damage po raz pierwszy zaprezentowało grywalną wersję Brink na X360. Przy okazji ujawniono też kilka ważnych aspektów tej produkcji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!