Guerilla: Killzone 3 od początku powstawał z myślą o 3D

Michał Ostasz
2010/08/16 13:55
0
0

Steven Ter Heide ze studia Guerrilla w wywiadzie dla GamesRadar powiedział, że trzecia część Killzone od samego początku powstawała z myślą o wykorzystaniu technologii 3D.

Pracownik studia zapytany o to, od kiedy zespół tworzący Killzone 3 brał pod uwagę możliwość implementacji 3D odpowiedział:

Myśleliśmy o tym już od pierwszego dnia. Bycie częścią Sony oznacza bycie bardzo blisko ognia. Kiedy tylko dowiedzieliśmy się o tym, że możemy naszą grę zrobić w 3D to od razu poprosiliśmy ich o prototyp telewizora 3D. Wszyscy zawsze mówią o tym jak ważna jest immersja, a 3D jeszcze bardziej wzmacnia nasze doznania, sprawia że jesteśmy w centrum wydarzeń. Od samego początku 3D wydawało się nam dobrym pomysłem.Guerilla: Killzone 3 od początku powstawał z myślą o 3D

Ter Heide wypowiedział się również na temat tego, co najlepiej będzie wyglądało w trójwymiarze.

GramTV przedstawia:

Killzone zawsze umiejscawiał gracza w środku wielkiego konfliktu. Wszystkie te momenty, kiedy kule latają nad twoją głową, sypie się tynk "działają" najlepiej właśnie w 3D. Nie tworzymy specjalnej zawartości tylko dla 3D. Po prostu umożliwiamy oglądanie tego, co zawsze w trójwymiarze. Ta technologia wciąż jest młoda, nawet filmowcy dopiero uczą się z niej korzystać. My też się uczymy aby lepiej wypaść w przyszłości.

Killzone 3 to teraz oczko w głowie japońskiego koncernu, a także swoista wizytówka technologii 3D. Tytuł ten ukaże się wyłącznie na konsolę PlayStation 3. Planowana data premiery to luty 2011 roku.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!