Valve ma na koncie wiele świetnych tytułów, ale tym numerem 1 jest otoczony już dziś legendą Half-Life 2. Przyznają to nawet sami przedstawiciele studia. - Wszystko, co robimy, konkuruje z Half-Life'em 2 - przekonuje Doug Lombardi, wiceprezes ds. marketingu. - To była wielka premiera. Gra sprzedała się w liczbie bodaj sześciu milionów sztuk w ciągu pierwszego roku. Zawsze staramy się dogonić ten rezultat - zaznacza.
Bez szans w tym pościgu nie jest wcale Portal 2. Tym bardziej, że jego premiera zaplanowana jest równolegle na czterech platformach: PC, PS3, X360 i Mac. Lombardi opowiedział nieco o strategii marketingowej względem tytułów Valve. - Obecnie wszystkie strony są multiplatformowe. Jeśli decydujesz się na reklamy telewizyjne, gdzie idzie spory procent dolarów przeznaczanych na kampanię, one też są multiplatformowe. W przypadku Left 4 Dead 2, które ukazało się tylko na dwóch platformach, co najmniej 23 z 25 milionów dolarów przeznaczyliśmy na samo wypromowanie marki. Bez żadnych informacji o wersjach PC czy X360 - mówi.Na zalew reklam promujących markę Portal 2 możecie się przygotować... w zasadzie tego dokładnie nie wiadomo. Gra ma bowiem wyznaczony bardzo ogólny termin wydania - rok 2011.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!