- Two Worlds II początkowo miało być niewielkim dodatkiem do poprzedniej części - mówi Mirosław Dymek, szef Reality Pump, zapytany o inspiracje przy tworzeniu tego projektu. - Jednak już po kilku tygodniach pracy ilość nowych pomysłów jakie członkowie teamu chcieli wprowadzić przerosła założenia projektu. Każdy chciał, aby gra była lepsza od pierwowzoru - kontynuuje.
Za najmocniejszą stronę Two Worlds II uważa ogromny świat, wypełniony interesującymi miejscami i postaciami. - Nie znajdziemy tutaj liniowej fabuły i małych lokacji znanych z większości gier wydawanych ostatnio. W Two Worlds II gracz decyduje jak poprowadzi rozwój swojej postaci, jej podroż i w jaki sposób wykona finalne zadanie. Ale to nie koniec! Po ukończeniu głównego wątku grę można kontynuować eksplorując świat przez kolejnych kilkaset godzin - opisuje szef polskiego studia.Niespełna miesiąc przed premierą Two Worlds II CD Projekt zamieścił na łamach swojej oficjalnej strony wywiad z szefem Reality Pump, Mirosławem Dymkiem. Zapraszamy do lektury.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!