Two Worlds II początkowo miał być małym dodatkiem

Patryk Purczyński
2010/08/25 16:40
0
0

Niespełna miesiąc przed premierą Two Worlds II CD Projekt zamieścił na łamach swojej oficjalnej strony wywiad z szefem Reality Pump, Mirosławem Dymkiem. Zapraszamy do lektury.

- Two Worlds II początkowo miało być niewielkim dodatkiem do poprzedniej części - mówi Mirosław Dymek, szef Reality Pump, zapytany o inspiracje przy tworzeniu tego projektu. - Jednak już po kilku tygodniach pracy ilość nowych pomysłów jakie członkowie teamu chcieli wprowadzić przerosła założenia projektu. Każdy chciał, aby gra była lepsza od pierwowzoru - kontynuuje. Two Worlds II początkowo miał być małym dodatkiem

Za najmocniejszą stronę Two Worlds II uważa ogromny świat, wypełniony interesującymi miejscami i postaciami. - Nie znajdziemy tutaj liniowej fabuły i małych lokacji znanych z większości gier wydawanych ostatnio. W Two Worlds II gracz decyduje jak poprowadzi rozwój swojej postaci, jej podroż i w jaki sposób wykona finalne zadanie. Ale to nie koniec! Po ukończeniu głównego wątku grę można kontynuować eksplorując świat przez kolejnych kilkaset godzin - opisuje szef polskiego studia.

Sam przyznaje jednak, że Two Worlds II nie byłoby tak udaną grą, gdyby nie wsparcie Amerykanów z TopWare Interactive. - Ameryka jest krajem prawdziwie multikulturowym. W związku z tym, już lata temu wypracowała zasady tworzenia rozrywki dla masowego odbiorcy. Ich wpływ pozwolił na pozbycie się wielu zaściankowych elementów, z których istnienia twórcy europejscy nie zdają sobie sprawy, dopóki ktoś im ich nie wytknie - mówi.

GramTV przedstawia:

Więcej o Two Worlds II oraz innych sprawach Mirosław Dymek opowiada w wywiadzie, zamieszczonym na łamach witryny firmy CD Projekt, polskiego wydawcy gry.

Two Worlds II dostępne jest w sklepie gram.pl.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!