Rage - lepiej nie nastawiajcie się na rozbudowane dialogi

Rafał Dziduch
2010/08/28 18:59
0
0

Pierwotnie Rage promowany był jako połączenie RPG-a i FPS-a w klimatach bliskich filmowi Mad Max. Im bliżej premiery, tym bardziej wizja ta się oddala...

Dyrektor kreatywny Rage, Tim Willits już od jakiegoś czasu coraz częściej zabiera głos w sprawie swojego, rodzącego się w bólach dziecka. Tym razem też odpowiada za słowa, które pewną część graczy mogą, hm... rozczarować? Willits zapytany został o to, czy Id Software zadbało w Rage o pogłebione relacje między postaciami i o to, czy w grze będzie obecne coś na wzór drzewka dialogowego. Oto co odpowiedział: Rage - lepiej nie nastawiajcie się  na rozbudowane dialogi

- To dobre pytanie. Z perspektywy gameplaya myślimy o Rage jako o grze z otwartym światem i silną historią. A więc będzie tam sporo misji pobocznych. Jednak zawsze będzie jasne, co trzeba zrobić, by wypełnić główny wątek. A więc jest to wolność, ale trzeba podążać za historią. Co do interakcji to nie ma czegoś takiego jak drzewa dialogowe. Postawiliśmy na dużo strzelania, a mało gadania. Dlatego w grze pojawią zróżnicowane postaci, ale minimalna ilość dialogów.

Ma ktoś jeszcze jakiekolwiek wątpliwości, jaką grą będzie Rage?

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!