Tuż po ogłoszeniu Call of Duty: Black Ops nawet w obozie Activision nie wierzono, że gra będzie w stanie powtórzyć sukces Modern Warfare 2. Później zdanie zmieniono, czemu towarzyszyły deklaracje o wielkiej kampanii marketingowej, towarzyszącej premierze tego tytułu. Mniejszym optymizmem w tej kwestii wykazał się analityk Michael Pachter, ale od jutra wszystkie te dywagacje zejdą na dalszy plan.
Activision przekuwa bowiem słowo w czyn i rusza z największą w swoich dziejach kampanią marketingową. - Mamy fantastyczną grę i fantastyczną kampanię. Mamy ambicje, by pobić rekord sprzedaży, tak jak uczyniliśmy to w przypadku Modern Warfare 2 - komentuje Michaël Sportouch, menedżer generalny serii Call of Duty w Europie.Activision raz jeszcze przekonuje, że Call of Duty: Black Ops będzie w stanie przebić wyniki sprzedaży rekordowego Modern Warfare 2. W firmie dobrze jednak wiedzą, że bez kampanii reklamowej ani rusz.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!