Tsunoda: Skanowanie obiektów przez Kinect zostawiliśmy sobie na później

Michał Ostasz
2010/09/09 13:19
0
0

Pamiętacie filmik z chłopcem, który mówił do Kinecta, aby ten zeskanował jego deskorolkę, a ta następnie pojawiła się jako obiekt w grze wideo? Niestety, tego typu rzeczy nie uświadczymy przy premierze nowego kontrolera Microsoftu.

Kudo Tsunoda w wywiadzie dla serwisu Eurogamer potwierdził, że w dniu swojej premiery Kinect nie będzie mógł skanować rzeczywistych przedmiotów i "przenosić" ich do świata wirtualnego.

Na zeszłorocznych targach E3 widzieliście, że jesteśmy w stanie skanować rzeczy, które mamy pod ręką i używać ich w grach, ale żadna z gier, które dostępne będą na premierę Kinect, tego nie oferuje. Myślę, że w przyszłości zobaczycie tytuły korzystające z tej możliwości.

GramTV przedstawia:

Poniżej znajdziecie filmik, na którym możecie zobaczyć jak wyglądało to "w praktyce".

Mydlenie oczu czy kupowanie czasu na udoskonalenie tej technologii - co o tym myślicie? Kinect trafi na sklepowe półki już 10 listopada w cenie 649 złotych.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!