Jean Francois Dugas - jeden z projektantów gry Deus Ex: Human Revolution potwierdził, że wszystkie wersje gry będą wyglądały identycznie. Przynajmniej w tym wypadku unikniemy wojen fanbojów.
Jean Francois Dugas - jeden z projektantów gry Deus Ex: Human Revolution potwierdził, że wszystkie wersje gry będą wyglądały identycznie. Przynajmniej w tym wypadku unikniemy wojen fanbojów.
Absolutnie nie. Myślę, że PC to świetna platforma, konsole również są świetne. W latach dziewięćdziesiątych jedna gra mogła wyglądać na dwóch różnych sprzętach zupełnie inaczej, ale to już przeszłość. Chcemy żeby wszystko było łatwiej dostępne - filmy, telewizja, muzyka. Chcemy je mieć w jednym miejscu.
Postrzegam to jako ujednolicanie rozrywki, to samo dzieje się w naszej branży. Wcale nie myślimy: "O, ta gra wychodzi na konsole i musi być prosta". Chcemy abyś doświadczył czegoś naprawdę głębokiego, ale musi to być łatwo dostępne. Sztuka nie polega na usunięciu złożoności i ograniczaniu twoich możliwości działania. Sztuką jest odpowiednie przedstawienie tej złożoności.
Trudno nie zgodzić się z tym ostatnim stwierdzeniem. Cieszy fakt, że twórcy tego tytułu podchodzą do swojej pracy właśnie z takim podejściem.
Przypomnijmy, że Deus Ex: Human Revolution ukaże się na początku 2011 roku. Gra będzie dostępna na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360. Jej wydawcą będzie firma Square Enix.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!