Wyobrażacie sobie Portala 2 bez tytułowych portali? My nie jesteśmy w stanie. O dziwo studio Valve brało pod uwagę taką możliwość. Josh Weier i Erik Wolpaw mówią dlaczego.
Wyobrażacie sobie Portala 2 bez tytułowych portali? My nie jesteśmy w stanie. O dziwo studio Valve brało pod uwagę taką możliwość. Josh Weier i Erik Wolpaw mówią dlaczego.
Mamy kilka pomysłów na nową mechanikę rozgrywki, ale nie chcemy o nich teraz mówić. Może jeszcze je wykorzystamy. Ale jedną z naszych koncepcji było pozbawienie Portal 2 tytułowych portali. Inna sprawa, że to faktycznie byłoby trudne - w końcu nasza gra dalej nazywa się Portal. Co by było gdyby w tej serii zawsze pojawiał się inny motyw przewodni? To w końcu Aperture Science i poszczególne laboratoria pokonujemy na nowe sposoby.
Ale szybko zorientowaliśmy się, że mimo kilku naprawdę interesujących pomysłów, które mieliśmy w zanadrzu ludzie wciąż mówiliby: "Wszystko w porządku, ale gdzie jest mój portal gun?".
Zdecydowaliśmy, że zejdziemy z tej ścieżki. Mimo tego, że byliśmy znudzeni portalami, to nasi testerzy chcieli ich jeszcze więcej. Dzięki nowym elementom stały się one znacznie ciekawsze.
Dobrym przykładem jest farba. Myśleliśmy o niej: "Dobra, farba będzie trzonem rozgrywki". Bardzo na to nalegaliśmy. Na szczęście ta koncepcja świetnie wpasowała się w mechanikę gry opartą na tytułowych portalach. Chcieliśmy aby wszystko ze sobą współgrało i wybraliśmy naprawdę najlepsze rozwiązania. Nie mieliśmy zamairu robić gry, w której przez połowę gry chodzilibyśmy z portal gunem w ręku, a przez drugą połowę robimy coś zupełnie innego.
Weier dodaje:
Było dla nas bardzo ważne, aby gracze zrozumieli, że chcieliśmy znaleźć nowe sposoby na urozmaicenie rozgrywki, ale w sposób oczywisty dla fanów. Zależało nam na tym.
Premiera Portal 2 będzie miała miejsce 9 lutego przyszłego roku. Gra ukaże się na PlayStation 3, Xboksie 360 i PC. Pod tym adresem możecie zapoznać się z ostatnim trailerem tej produkcji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!