Zamieszania wokół rebootu serii Devil May Cry ciąg dalszy. Prezentujemy Wam kolejny wywiad, w którym twórcy gry, studio Ninja Theory, próbuje przekonać nas do nowej, ich zdaniem lepszej, wizji Dantego.
To naprawdę dziwne uczucie, kiedy ktoś daje ci coś tak znanego jak marka Devil May Cry i mówi: "chcemy abyście zrobili z tym coś oryginalnego, coś innego". Kiedy pokazaliśmy firmie Capcom nasze pierwsze koncepcje na naszego DmC powiedzieli: "Nie, to ma być coś zupełnie nowego" - mówi Tameem Antoniades, szef Ninja Theory.
Nie sądzę, że nowy Dante przypadłby do gustu wieloletnim fanom serii gdyby tytuł ten był czymś zupełnie innym niż poprzednie odsłony. Znamy całą fabułę gry i możemy was zapewnić, że nie jest to totalne odejście od formuły Devil May Cry. Świetnie pasuje do wyznaczonego kanonu - dodaje.
Alex Jones, jeden z projektantów, powiedział że chce z Dantego zrobić twardziela, a nie modnisia.
Najpierw pomyślałem: "Świetnie, możemy zrobić DmC!". Super. A później stwierdziłem, że nasz Dante musi być twardszy. Nie możesz sprawić żeby gra była czymś nowym i dobrze wszystkim znanym jednocześnie. Ale możesz zawrzeć w niej pewne elementy, które są dobrze rozpoznawalne. Przykładowo długi płaszcz Dantego od zawsze był jego znakiem rozpoznawczym. Nie chcieliśmy tego zmieniać.
Twórcy zapowiedzieli także, że chcą także dodać odrobiny głębi do mechaniki rozgrywki - chociażby poprzez umieszczenie w grze elementów platformowych.
Ludzie są bardzo przewrażliwieni na punkcie bohaterów, którzy stali się pewnymi ikonami. Kiedy pierwszy raz spotykamy się z drastycznymi zmianami to wszyscy nie czujemy się za dobrze. Rozumiemy to.
To jak ludzie przyjęli nowego Devil May Cry nie było dla nas zbyt przyjemne. Ale przed nami jeszcze sporo prac nad grą i cieszymy się, że ludzie o niej mówią. To szansa na to, aby zmienić ich zdanie na temat naszego dzieła.
GramTV przedstawia:
Poniżej znajdziecie ten wywiad w formie wideo. Materiał ten udostępniamy za zgodą serwisu PlayStation Blog EU
Przypomnijmy, że Devil May Cry ukaże się najwcześniej w 2011 roku. Gra będzie dostępna na PlayStation 3 i Xboksa 360.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!