Premiera gry FIFA 11 zakończyła się spodziewanym sukcesem. Tylko w Wielkiej Brytanii sprzedano ponad 800 tysięcy sztuk najnowszej odsłony piłkarskiej serii EA Sports. - To bez wątpienia nasza najlepsza FIFA - mówi Stuart Lang, dyrektor ds. marketingu EA na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii. - Recenzje były wprost wspaniałe - nie kryje.

- Nie jest to tylko nasze zwycięstwo. FIFA 11 stanowi kulminacyjny punkt w długoterminowej wizji, ciężkiej pracy i oddaniu zespołu z Vancouver, który po raz kolejny odbiera koronę twórcy najlepszej gry piłkarskiej na świecie. Nie osiągnęliby jednak tego sukcesu, gdyby nie liczna armia wspierających ich graczy, którzy oferowali regularne wsparcie i komentarze - zarówno podczas beta-testów, jak i po upublicznieniu dema czy w momencie finalizacji produkcji. Ci fani są dużą częścią naszego sukcesu - dodaje Lang.
Electronic Arts nie chce poprzestawać na początkowych znakomitych rezultatach. Gra będzie wspierana przez sztaby marketingowców aż do świąt Bożego Narodzenia, co ma przynieść jeszcze większą sprzedaż. - Chcemy trafić do każdego fana futbolu - kwituje Lang.
FIFA 11 wylądowała rzecz jasna na czele cotygodniowego zestawienia sprzedaży gier w Wielkiej Brytanii.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!