19 tytułów na start Kinecta; pół miliarda na kampanię reklamową

Patryk Purczyński
2010/10/18 18:38

Na brytyjskim rynku w dniu premiery Kinecta dostępnych będzie 19 gier stworzonych z myślą o tym kontrolerze. Microsoft nie będzie też szczędził na kampanię reklamową swojej nowej technologii.

Taniec, fitness, sport, akcja - to elementy przewodnie gier, przygotowywanych na start Kinecta. Wszystkie łączy jeden element: są nastawione na rozrywkę towarzyską. - Te gry dostarczają zdumiewająco szeroką paletę doznań i rozrywki, która może ucieszyć każdego - rekomenduje Chris Lewis z Microsoftu. 19 tytułów na start Kinecta; pół miliarda na kampanię reklamową

Pełną listę tytułów (wraz z nazwą producenta) przedstawiamy poniżej. Zanim jednak do tego przejdziemy, słów kilka o pieniądzach. Sumy, jakie stoją za kampanią marketingową Kinecta są niebagatelne. Microsoft planuje przeznaczyć na jego promocję 500 milionów dolarów. Akcje będą prowadzone we współpracy z takimi markami, jak Burger King czy Pepsi. Reklama kontrolera dotrze nawet na 60 milionów opakowań płatków zbożowych Kellogga.

- Kinect to największa, najbardziej zintegrowana inicjatywa marketingowa w historii Xboksa - podkreśla Robert Matthews, menedżer generalny globalnego marketingu Xboksa. A premiera już niebawem. Najpierw Kinect zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych (4 listopada). Warto zaznaczyć, że za oceanem lista tytułów na start urządzenia będzie liczyła sobie 17, a nie, jak w przypadku rynku brytyjskiego, 19 pozycji. Na Stary Kontynent kontroler trafi tydzień po premierze za wielką wodą. Poniżej obiecywana lista:

  • Kinect Adventures (Good Science Studio/Microsoft)
  • Kinectimals (Frontier/Microsoft)
  • Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1 The Videogame (EA/EA Bright Light)
  • Game Party: In Motion (Warner Bros. Interactive)
  • Dance Central (MTV Games/Harmonix)
  • Your Shape: Fitness Evolved (Ubisoft)
  • The Biggest Loser Ultimate Workout (THQ)
  • EA Sports Active 2 (EA Sports)
  • Zumba Fitness (Majesco)
  • Get Fit With Mel B (Black Bean Games/Lightning Fish)
  • DanceEvolution (Konami)
  • Dance Paradise (Mindscape/Smackdown Productions)
  • Kinect Sports (Rare/Microsoft)
  • MotionSports (Ubisoft)
  • Sports Island Freedom (Konami/Hudson Soft)
  • Kinect Joy Ride (Big Park/Microsoft)
  • Fighters Uncaged (Ubisoft)
  • Sonic Free Riders (Sega)
  • Crossboard (Konami)

GramTV przedstawia:

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
21/10/2010 17:58
Dnia 19.10.2010 o 07:52, Kretoszczur napisał:

> Fenomenu Halo też w sumie nie rozumiem. No cóż, Halo to po prostu bardzo dobra gra w oryginalnym uniwersum. Lepszy fenomen Halo niż fenomen CoDa i CSa.

W jakim sensie lepszy? Halo i CoD to fenomeny marketingowe - czytaj wyłożono miliardy dolarów na kamapanie reklamowe to wiara to łyka. Wrzucanie CSa do tego samego worka to jakiś żart, CS to prawdziwy fenomen społecznościowy - zaczął się od moda a przekształcił w kamień milowy gier multiplayer i do dziś cieszy się olbrzymią popularnością.

Usunięty
Usunięty
19/10/2010 10:57

Znając beztroski amerykański ludek, Kinect na starcie sprzeda się doskonale, to będzie prawdziwy boom, ale potem bardzo szybko jego popularność spadnie, bo po prostu zabawy ruchowe przed kamerką są na dłuższą metę strasznie nudne ;).

Usunięty
Usunięty
19/10/2010 09:42
Dnia 19.10.2010 o 07:52, Kretoszczur napisał:

No cóż, Halo to po prostu bardzo dobra gra w oryginalnym uniwersum. Lepszy fenomen Halo niż fenomen CoDa i CSa.

CoD 1,2 oraz 4 były akurat super grami imo dużo lepszymi niż Halo (obojętnie które), a CS bym raczej nie porównywał, ponieważ gra ta pomimo swej prostoty zapewniała dużooooo więcej miodności niż Halo wszystkie razem wzięte i to za darmo!




Trwa Wczytywanie