Sniper: Ghost Warrior 2 na silniku... CryEngine 3

Łukasz Wiśniewski
2010/10/28 11:42

Właśnie trafiła do nas gorąca informacja prosto z City Interactive. Ot, taka podana w lekkim, towarzyskim tonie bomba: kontynuacja ich pierwszej wysokobudżetowej produkcji nie wykorzysta silnika Chrome. Wykorzysta CryEngine.

Sniper: Ghost Warrior był próbą wkroczenia przez City Interactive do segmentu gier AAA. Naszym zdaniem nawet całkiem udaną - do dziś przy rozmaitych okazjach nasi czytelnicy wypominają nam wysoką ocenę przyznaną grze - jakby było co wypominać. Dość szybko po premierze gry zaczęto mówić o jej kontynuacji. Wszyscy jednak spodziewali się, że powstanie ona na silniku firmy Techland. W sumie to jedno z najlepszych narzędzi na rynku, ustępujące jedynie nielicznym... w tym engine stworzonemu przez Crytek. I to właśnie z tą firmą City Interactive podpisało umowę na silnik dla gry Sniper: Ghost Warrior 2.

Sniper: Ghost Warrior 2 na silniku... CryEngine 3

- To, że pierwsza część gry podbija USA i rynek europejski to nie przypadek, bowiem pracowaliśmy na to latami. Sukces Sniper: Ghost Warrior jest do powtórzenia a apetyty rosną dalej - nam na dalsze zyski a graczom na kolejne przygody. Gra technologicznie będzie na poziomie najdroższych światowych produkcji. Poprzednio postawiliśmy na jakość i to się opłaciło, teraz Snajper celuje klasę wyżej – zapowiada Marek Tymiński, Prezes City Interactive.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, iż Sniper: Ghost Warrior osiągnął póki co całkiem rozsądny poziom sprzedaży - 800 tysięcy egzemplarzy. Najwyraźniej produkcja przyniosła wystarczające zyski, by wystarczyło nie tylko na premie, ale i na silnik z logiem Crytek...

Komentarze
46
Usunięty
Usunięty
04/03/2011 00:40

Ja tam wierzę w CI i mam nadzieję, że stworzą dobrą grę, w którą będzie się grało z przyjemnością :)

Usunięty
Usunięty
30/10/2010 23:34

Skoro macie takie możliwości i zasoby, to muszę zapytać: czy w przyszłości zamierzacie pompować cały swój potencjał w FPS-y, czy dla graczy lubiących inne gatunki gier też szykujecie coś ciekawego?

Usunięty
Usunięty
29/10/2010 18:47

> Hej wszystkim,>> Z tej strony Łukasz z City Interactive.>> @Phobos_s i kilka innych osób.>> Silnik CryENGINE to nie tylko grafika, to przede wszystkim zestaw narzędzi, które pozwalają> grze takiej jaką ma być Sniper Ghost Warrior 2 osiągnąć najwyższą jakość. Silnik gry> nie odpowiada tylko za grafikę:)>> Mamy tu m.in. fantastyczne narzędzia do kreowania zachowań sztucznej inteligencji przeciwników> i wiele innych, których brakowało w poprzednim silniku. Bądźmy więc wszyscy dobrej myśli.> Mamy najlepsze narzędzie do tego typu gry na świecie.>> Mówiąc wprost, City to w tej chwili najprężniejsza i najdynamiczniej się rozwijająca> firma developersk/wydawnicza w Polsce, czy to się komuś podoba czy nie. Sniper: Ghost> Warrior był naszym wejściem na globalny rynek i mimo swoich niedociągnięć okazał się> hitem, który pozwolił nam nauczyć się więcej a przy okazji zarobić na kolejne gry.>> W tej chwili robimy wszystko, by następca tego tytułu był produktem AAA w pełnym tego> słowa znaczeniu! Jako jedyni w Polsce naprawdę mamy na to pieniądze, coraz lepszy team> i realne perspektywy szybkiego postępu prac. Do tego, współpracujemy ze studiami outsource'owymi,> które są w absolutnej czołówce na świecie... inni w Polsce mogą o tym tylko pomarzyć,> mówiąc krótko. Niedługo zresztą będzie osobny news w tej sprawie:)>> Nie prosimy o oklaski. Prosimy o wsparcie rodzimego developera i kibicowanie polskiej> branży. Może być tylko lepiej.>> Łukasz Mach> City InteractiveOczywiście, że nie jak to powiedział pan Laskowik "oklaski to są z łaski a brawa to wielka sprawa" tak więc jak wam się powiedzie będę bił brawo :). Powodzenia i dobrych testerów!




Trwa Wczytywanie