Nazwa robocza dla PSP 2 to... Veta

Michał Ostasz
2010/10/29 10:32

Jak donosi serwis VG247 na podstawie wielu zaufanych, choć anonimowych, źródeł projekt konsoli PSP 2 funkcjonuje pod nazwą roboczą "Veta". Pojawiło się także kilka szczegółów odnośnie "bebechów" nowego sprzętu.

Wciąż nie wiemy czy PSP2, a raczej Veta, trafiło już do deweloperów. Oczywiście ten scenariusz nie jest wykluczony - pamiętamy plotki o tym, że twórcy nowego Mortal Kombat mieli już okazję pobawić się nowym przenośnym PlayStation. Firma Sony oczywiście odmawia wszelkich komentarzy na ten temat.Nazwa robocza dla PSP 2 to... Veta

Redaktorzy serwisu Kotaku, powołując się na zasłyszane w kuluarach Tokyo Game Show informacje, informują że Veta ma mieć aż dwa razy więcej pamięci RAM niż konsola Xbox 360! To aż 1024 MB pamięci operacyjnej w urządzeniu przenośnym! Ponadto spodziewać się mamy ekranu wyświetlającego obraz w rozdzielczości HD o przekątnej od 5 do 6 cali. Mówi się także o panelu dotykowym, w który miałoby być wyposażone PSP 2 i braku napędu UMD.

Należy pamiętać, że wszystkie te informacje należy traktować, na razie, jako niepotwierdzone doniesienia. Pozostaje nam czekać na oficjalne stanowisko japońskiego giganta w tej sprawie.

GramTV przedstawia:

Sony ukrywa przed nami bardzo dużo interesujących szczegółów. Nie zapominajmy, że wciąż nie wiemy czy PSPhone to produkt, który faktycznie ukaże się w sklepach - więcej na ten temat przeczytacie pod tym adresem.

Komentarze
57
Usunięty
Usunięty
03/11/2010 17:45
Dnia 03.11.2010 o 11:03, marcin-malysza napisał:

(...)To czy w danej grze ukaże się na PS3 obsługa tego bądź innego standardu zależy od developer''a ... (...)

Ta a świstak siedzi i zawija sreberka xD Zrozum iż ps3 jest za cienkie na takie efekty physx jakie zostały np zastosowane w Batmanie AA czy Mafii 2 - zresztą grafika zastosowana w ps3 nie wspiera sprzętowo physx - softwarowo to i tak zresztą jak i karty konkurencyjnej firmy... itp. itd.

Dnia 03.11.2010 o 11:03, marcin-malysza napisał:

(...) Physx jest domeną NVidii. (...)

Jak wyżej ....ak physx jest domena nvidii niestety/stety ta tachnologia wspierana jest dopiero od geforce serii 8 .... a w ps3 jak wiadomo drzemie przestarzały model z serii 7 ;PCo do przewagi Killzone pod wzgledem efektów ...hm TAK efekty są lepsze ale zasługa w tym developera ;P Daje sobie włos z głowy uciać na to iż X360 spokojnie pociagnie podobne efekty a śmiem twierdzić że nawet lepsze( bioshock infinite) ... zresztą jeszcze pokażą to nowe tytuły...

Dnia 03.11.2010 o 11:03, marcin-malysza napisał:

(...)Kolejny mondry<specjalnie nie użyłem słowa "mądry"> ... (...)

Tu chyba miałeś siebie na myśli mONdralo ... ps3 to śmieć! ...hehehe

marcin-malysza
Gramowicz
03/11/2010 11:03
Dnia 01.11.2010 o 12:04, maXan napisał:

Jeśli obsługuje physx to dlaczego np w batman AA tylko wersja pc-towa jest w nia wyposażona? - ps3 - jest po prostu za cienkie a physx ... jeśli obsługuje co nieco z tej technologii to jakieś 10% możliwości... A co do Killzone to inna bajka - takie efekty można równie dobrze uzyskać na Xenosie jeśli tylko by się komuś chciało ...

To czy w danej grze ukaże się na PS3 obsługa tego bądź innego standardu zależy od developer'a, wiele razy się zdarzało iż gry multiP miały jakiś standard na PC a na konsolach już nie<np Mafia 2, na pc super a na konsolach fizyka po łepkach... To odnośnie Batmana.Haha czyli sam przyznajesz, że się nie chciało... żal i hańba wam... Kurde, ty jesteś niepoprawnym hipokrytą. Na Box''ie tego nie ma gdyż jest za słaby w tych aspektach i tyle.Jak by się dało to na pewno panowie od GoW by to zrobili... Bo jak się pływać nie umie to i woda za gęsta...Kolejny mondry<specjalnie nie użyłem słowa "mądry"> ...A czym miał byś owe ciała siekać w tym K2?? małym nożykiem?? I co wynika z faktu tego szatkowania przeciwnika?? Frajda dla sadystów?? A porównanie filmików jednak oddaje przewagę połączenia RSX i cell... Co do standardu, nawet jak by wspierał w tak małym stopniu to i tak wy sobie możecie pomarzyć. Physx jest domeną NVidii.A co do PJ_MW, może dadzą możliwość legalnego pobrania tytułów z PS store posiadaczom oryginalnych UMD danych gier na PSP do PSP2. Ja bym tak na ich miejscu zrobił...

Usunięty
Usunięty
02/11/2010 11:19

Powiem szczerze, że konsola wygląda genialnie. Jedyne co może martwić i zastanawiać, to z pewnością cena i ewentualne zastąpienie dysków UMD innym nośnikiem, co byłoby równoważne również z brakiem współpracy z grami z poprzednich generacji tej przenośnej konsoli Sony. Czekam na więcej informacji.




Trwa Wczytywanie