Producent Metal Gear Solid: Rising Shigenobu Matsuyama potwierdza, że decyzja co do implementacji 3D wciąż jeszcze nie zapadła. Wprawdzie na prezentacji gry podczas ostatniego TGS pokazaną ją w technologii trójwymiarowej, ale nie zostało wówczas potwierdzone, że w takiej formie ostatecznie trafi do graczy. - 3D jeszcze nie jest oficjalnie potwierdzony - mówi Matsuyama. - To co zaprezentowaliśmy na TGS było tylko testem. Nie potwierdziliśmy także oficjalnie, że gra będzie wspierać kontrolery ruchu. To bardzo skomplikowana technologia, którą niezmierne trudno przełożyć na płynność i precyzję wymaganą w Metal Gear Solid: Rising. Obie technologie są jednak warte rozważenia - podsumował Shigenobu Matsuyama.
Będzie, nie będzie. Będzie, nie będzie. Takie zapewne myśli towarzyszą Shigenobu Matsuyamie, producentowi gry Metal Gear Solid: Rising. Musi on zdecydować, czy dać graczom 3D.