Wielkie tytuły poparte wielkimi pieniędzmi na marketing i reklamę to z reguły wielkie liczby. Electronic Arts na konferencji podsumowującej drugi kwartał przedstawiło wyniki najgorętszych gier ze swojego katalogu, które wylądowały w ostatnich miesiącach na półkach sklepowych i, co trzeba przyznać, prędko z nich znikały.
Battlefield: Bad Company 2, który debiutował w marcu, trafił w ręce sześciu milionów konsumentów. Dwumilionową grupą nabywców może pochwalić się inna strzelanina "Elektroników", Medal of Honor. Największym bestsellerem okazała się jednak FIFA 11. Od premiery gry minął zaledwie miesiąc, ale wystarczyło to, by sprzedała się ona w liczbie 8 milionów egzemplarzy.Cała seria FIFA, dzięki rewelacyjnej sprzedaży najnowszej odsłony, przekroczyła magiczną barierę stu milionów rozprowadzonych sztuk. Gratulacje. Dodajmy również, że w najbliższy piątek zapowiedzi doczeka się kolejna część serii Battlefield.