Technologia, wygląd i uczucia płynące z rozgrywki - to wszystko ma być jeszcze lepsze, głębsze i bardziej zaawansowane w kolejnej odsłonie serii Saint's Row. Oczywiście jeśli wierzyć słowom prezesa THQ, Briana Farrella. Na konferencji podsumowującej ostatni kwartał w wykonaniu firmy przekonywał on inwestorów, że "trójka" będzie wyśmienita. Ma się to rzecz jasna przełożyć na sprzedaż.
- Oczekujemy, że następna odsłona Saint's Row znacznie przyczyni się do wzrostu przychodów firmy w roku fiskalnym 2012 - mówił Farrell. W osiągnięciu sukcesu mają pomóc nowoczesne działania, podjęte przed premierą gry. - Przygotowujemy innowacyjną kampanię marketingową. Planujemy też promować markę Saint's Row za pośrednictwem Facebooka, Xbox Live i PSN, oferując za ich pośrednictwem dodatkową zawartość sieciową - dodał prezes THQ.Saint's Row 3 nie ma na razie wyznaczonej konkretnej daty premiery. Można się jednak spodziewać jej gdzieś w okolicach przyszłorocznej jesieni.