Na BMO Digital Entertainment Conference Tippl powiedział:
Thomas Tippl z Activision próbuje przekonać nas, że jego firma wcale nie jest nieomylna. Ciągle patrzymy na innych - zapewnia.
Thomas Tippl z Activision próbuje przekonać nas, że jego firma wcale nie jest nieomylna. Ciągle patrzymy na innych - zapewnia.
Na BMO Digital Entertainment Conference Tippl powiedział:
Obiektywnie rzecz biorąc Activision jest w tym momencie liderem branży, ale mimo to nie ma u nas miejsca na samozachwyt. Ciągle patrzymy na innych - nie tylko na konkurencję, ale także na firmy zajmujące się innymi mediami, internetem oraz na spółki działające w Chinach i Korei. Chcemy wiedzieć, co robią one najlepiej.
Patrzymy też na siebie - sprawdzamy różne praktyki, które mogłyby być dla nas najlepsze. Nasze ekipy pracujące w przy produkcji gier, marketingu i wreszcie sprzedaży cały czas rzucają sobie wyzwania i ustanawiają nowe rekordy.Z tym ostatnim stwierdzeniem trudno się nie zgodzić - weźmy dla przykładu Call of Duty: Black Ops, które od momentu swojej premiery (9.11.2010) sprzedało się już w blisko sześciu milionach egzemplarzy.
Nawet najwięksi przeciwnicy Bobby'ego Koticka i jego współpracowników muszą przyznać, że stworzyli one potężne imperium, które w żadnym wypadku nie jest kolosem na glinianych nogach.
Na prawdę nie mamy aż tak dużego ego, aby mówić, że jesteśmy najlepsi - dodał Tippl na sam koniec swej wypowiedzi.