Tony Hawk nie chciałby wiedzieć, jaką popularnością "cieszy się" najnowsza produkcja sygnowana jego nazwiskiem. W ciągu kilku ostatnich dni października Tony Hawk: Shred sprzedał się w Stanach Zjednoczonych w liczbie trzech tysięcy egzemplarzy. Nie ma tu pomyłki. Nie chodzi o 30, ani tym bardziej o 300 tys. Taką wartość podaje przynajmniej firma Cowan and Company.
Produkcji studia Robomodo nie pomaga nikłe zainteresowanie mediów. Choć od premiery minęły już trzy tygodnie, recenzje, jakie zebrał portal Metacritic, można policzyć na palcach jednej ręki. Co ciekawe, większość ocen świadczy o przychylności recenzentów do Tony Hawk: SHRED. Jedynym portalem, który wyłamuje się z grona przyznających grze notę 8/10 (lub bardzo zbliżoną) jest Eurogamer Portugal (3/10).Nikt z przedstawicieli Activision nie zabrał na razie głosu w sprawie.