Final Fantasy XIV jeszcze nie powiedział ostatniego słowa

Patryk Purczyński
2010/11/22 19:49

- Najważniejszą rzeczą jest usatysfakcjonowanie graczy - mówią przedstawiciele Square Enix i nie ustają w staraniach, by doprowadzić Final Fantasy XIV do stanu przyjemnej używalności.

Patchowanie, wydłużanie czasu darmowej rozgrywki, patchowanie... Square Enix robi co się da, by uratować Final Fantasy XIV od całkowitej klapy. Pomimo tego, że wielu konsumentów, którzy zdecydowali się na zakup tego MMO, powiedziało już: "pas", programiści odpowiedzialni za ten tytuł ani myślą odpuszczać walkę o klienta. Final Fantasy XIV jeszcze nie powiedział ostatniego słowa

- Dobrze wiemy, że najważniejszą rzeczą jest usatysfakcjonowanie graczy - mówi producent Hiromichi Tanaka. - To nie koniec FF XIV, przed nami jeszcze premiera wersji na PS3, zatem zamierzamy naprawić wszystkie błędy, jakie doskwierają użytkownikom i poprawić grę. Jeśli spojrzeć na listę rzeczy, które planujemy wprowadzić przy okazji następnych aktualizacji, można stwierdzić, że chcemy zmienić wszystko - przyznaje.

"Wszystko" to niekoniecznie najtrafniejsze słowo. Tanaka potrafi bowiem wymienić aspekty, które jego zdaniem w Final Fantasy XIV trzymają fason. - Linia fabularna i przerywniki filmowe - to elementy, z których jesteśmy naprawdę dumni i mamy nadzieję, że również gracze będą z nich czerpać przyjemność. Trzeba tu zaliczyć także system uzbrojenia. Uważamy co prawda, że musi być nieco zmieniony, by dla każdej klasy był bardziej unikatowy, ale i tak zapewnia graczom elastyczność i możliwość rozwoju w różnych kierunkach, swobodę w dokonywaniu postępów - dodaje.

GramTV przedstawia:

Wspominany Final Fantasy XIV na PS3 zadebiutuje w marcu przyszłego roku.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
23/11/2010 08:59

Oni gdzieś zamarli, jeśli chodzi o gry i cały czas myślą, że przerywniki filmowe i fabuła w MMO są najważniejsze. Fabuła być może, chociaż jaki procent graczy w ogóle zwraca na to uwagę w trakcie grania. Liczy się dobre expienie, mocny PvP, fajne skille i inne rozwiązania, które mają największy wpływ na przyjemność z grania...

Galder_Grasfiord
Gramowicz
23/11/2010 00:53

Nie ma czego ratować w tym failu, po prostu powinni odpuścić swoją porażkę i zabrać się za robienie tosterów, bo gier nie potrafią już.

Usunięty
Usunięty
22/11/2010 23:58

Yyy, nie, już na starcie w JP XI była lepsza niż obecnie jest XIV.Zresztą, nie wiem jaki sens jest przyrównywać tery do grindfestu skoro akurat tutaj zarówno w XI jak i XIV jest to samo.Jak będzie w Terze, zobaczymy, ja się nastawiam na PVP i walki o terytoria.Póki co grałem na CB KORi nie było źle.




Trwa Wczytywanie