- Wewnątrz naszego studia prowadzimy jednocześnie produkcję wersji na PS3, Xboksa 360 i PC - zapewnia Chris Kline z Irrational Games. Właściciele jakiejkolwiek platformy spośród wymienionych nie powinni zatem troskać się o ewentualne opóźnienia względem pozostałych wydań Bioshock: Infinite. Najwyraźniej nie ma również powodów do zmartwień w kwestii jakości.
- Wszyscy zdajemy sobie sprawę z mocy PS3, ale każda konsola ma swoje mocne strony, każda rzuca nam pewne wyzwania. Porównując do wersji PC, tworzenie na Xboksie 360 również do łatwych nie należy. Zamiast określać główną platformę i portować z niej zawartość na pozostałe, dla każdej z nich tak zmieniliśmy silnik, by (dla programistów) wszystkie wersje były podobne do tej z PS3 - tłumaczy Klein.Dla twórców Bioshock: Infinite wszystkie platformy są tak samo ważne, a gra powstaje jednocześnie na PC, PS3 i X360. Programiści korzystają z otrzymanych narzędzi, jak i takich, które sami stworzyli.