City Interactive pracuje nad czterema strzelaninami?

Patryk Purczyński
2010/12/07 18:41

Brytyjski serwis Eurogamer wylicza, że City Interactive pichci dla fanów FPS-ów aż cztery pozycje. Co to za gry i kiedy możemy się ich spodziewać w sklepach?

Po udanej premierze Sniper: Ghost Warrior (gra sprzedała się dotąd w liczbie 800 tysięcy egzemplarzy, a przed nami debiut wersji PS3) pracownicy City Interactive jeszcze bardziej zakasali rękawy i zmobilizowali się do bardziej wytężonej pracy. Jej efektem mają być. m.in. cztery strzelaniny pierwszoosobowe, które powstają obecnie w oddziałach polskiej firmy. City Interactive pracuje nad czterema strzelaninami?

Jak wylicza brytyjski serwis Eurogamer, pierwszym FPS-em jest zapowiedziana przed kilkoma dniami produkcja osadzona w czasach II wojny światowej, nad którą pracuje Stuart Black i nowo powstała w Anglii ekipa. Druga to projekt oparty na CryEngine 3. Przedstawiciel City Interactive w rozmowie z dziennikarzem Eurogamera powiedział, że może być to Sniper: Ghost Warrior 2. Z naszych informacji jasno jednak wynika, że z całą pewnością jest to właśnie ten tytuł.

Wyliczenia Eurogamera dopełnia jeszcze jedna gra na silniku CryEngine 3, a także kolejny projekt, tym razem oparty na technologii Unreal Engine 3. Jak wyjawił nam Łukasz Mach w opublikowanym przed kilkoma dniami wywiadzie, jedną z tych strzelanin jest osadzony w klimatach sci-fi Alien Fear. Produkt najprawdopodobniej będzie dystrybuowany wyłącznie drogą cyfrową. A to wcale nie koniec projektów City Interactive. Firma pracuje jeszcze nad grą lotniczą Combat Wings i produkcjami przeznaczonymi na konsolę DS.

GramTV przedstawia:

Zsumujmy zatem: City Interactive pracuje nad czterema strzelaninami pierwszoosobowymi:

  • Sniper: Ghost Warrior 2 (silnik: CryEngine 3, data premiery: druga połowa 2011)
  • Alien Fear (silnik: prawdopodobnie Unreal Engine 3, data premiery: 2011)
  • gra Stuarta Blacka, osadzona w czasach II wojny światowej (silnik: CryEngine 3, data premiery: brak)
  • nieznany FPS (silnik: prawdopodobnie CryEngine 3, data premiery: brak)
Komentarze
14
Vojtas
Gramowicz
08/12/2010 13:55
Dnia 07.12.2010 o 19:56, Darkstar181 napisał:

Wolałbym żeby się skupili na jednym, góra dwóch tytułach. Ilość nie idzie w parze z jakością.

Dlatego też mają na rynku taką renomę a nie inną - zawsze wyznawali filozofię: ilość i niska cena. Trudno się tedy spodziewać kawioru i don Perignon.Nawiasem mówiąc - ten cały Stjułart jest kreowany na mesjasza FPS. Gdy pojawił się news na Gram.pl, nie wiedziałem, kim on w ogóle jest.

Usunięty
Usunięty
08/12/2010 09:38

Jak okazało się, że CI zakupiło CryEngine to bylem sceptyczny.Jak powiedzieli, że otworzyli nowe studio ze Stuartem na czele i robią nowy shooter, to życzyłem im jak najlepiej bo fajnie zainwestowali.Ale jak teraz wyszło, że robią cztery gry... No sorry. Ale po co łapać pięć srok za ogon? Nie lepiej skupić się na jednym tytule w domu a jednym w Anglii i porządnie je dopracować? W sensie na prawdę porządnie a nie jak to jest w stylu CI czyli "żeby bugów nie było widać na screenach i trailerach a potem to jakoś będzie".Widać jednak ktoś się zachłysnął "sukcesem" zrobił się zachłanny.Nie zrozumcie mnie źle. Ja życzę CI jak najlepiej, ale na litość boską, jakość a nie ilość.

Usunięty
Usunięty
08/12/2010 00:10
Dnia 07.12.2010 o 22:31, Berkel napisał:

Nie wiem czy ktoś zauważył. CryEngine i Unreal Engine. Dziwne, że nie robią wszystkich na jednym.

Po prostu ma to być "mała" gra sprzedawana na Steamie, a licencja unreal engine jest tańsza, o ile nie darmowa. Poza tym w UE wszystko się szybciej robi nie mówiąc o tym, że więcej osób go ogarnia. Ma jednak mniejsze możliwości stąd większe produkcje powstają na CryEngine.




Trwa Wczytywanie