Blisko trzykrotnie większym zainteresowaniem od poprzedniego rekordzisty w ciągu pierwszych 24 godzin cieszyła się na Facebooku nowa gra firmy Zynga, CityVille. Doba wystarczyła, by odpaliło ją aż 290 tysięcy użytkowników popularnego serwisu społecznościowego. FrontierVille, czyli ostatnia największa premiera spółki zaopatrującej FB w rozmaite aplikacje, mogła się po upływie takiego samego czasu pochwalić jedynie 116 tys. odbiorców.
Dla władz firmy Zynga jest to o tyle ważne osiągnięcie, że wszystkie poprzednie gry, które zaliczyły solidny start na Facebooku, mogły się niedługo po premierze cieszyć wielomilionowymi rzeszami odbiorców. We FrontierVille codziennie gra ponad 6,5 miliona ludzi. CityVille zdążyło już odpalić 2,7 miliona członków facebookowej społeczności.Gra zadebiutowała 2 grudnia. Rozgrywka polega na projektowaniu i budowie miast na zasadach podobnych jak w znanym z pecetów SimCity. Gracze mogą łączyć swoje miasta z tymi, które stworzyli inni - tak jak w Farmville, innym projekcie Zyngi, który również zrobił furorę na Facebooku.