Aby zamknąć inSane, potrzeba ośmiu, a może nawet dziesięciu lat - przestrzega THQ. Owym zamknięciem ma być oczywiście wydanie trzeciej części gry; tytuł został bowiem zapowiedziany jako trylogia. - To spektakularny projekt. Potrzeba ośmiu do dziesięciu lat, żeby stworzyć wszystkie trzy rozdziały gry - mówi Danny Bilson z THQ.
Największą gwiazdą inSane jest oczywiście słynny reżyser Guillermo del Toro, który współpracuje ze studiem Volition w charakterze zewnętrznego dyrektora kreatywnego. - Ludzie muszą zrozumieć, że gdy przychodzisz z takiego medium jak filmy, narracja w grach jest zupełnie czym innym. Zasady są inne, sposób opowiadania historii jest inny. Nie wchodzisz do tego świata i nie próbujesz oprzeć wszystkiego na takich samych zasadach. Jestem tu, by spróbować kilku szalonych rzeczy - zapowiada del Toro.Przypomnijmy, że pierwsza część inSane będzie dostępna w sprzedaży najwcześniej w 2013 roku. Nad grą w wersjach PC, PS3 i X360 od sześciu miesięcy pracuje studio Volition.