Two Worlds II - recenzja

gram.pl
2010/12/16 21:00

Fett został wydostany przez Orków z mrocznego zamczyska i razem z zielonoskórymi istotami zabawił się w walkę z demonicznym Imperatorem. Jednak czy starciu temu było bliżej do pobytu w hotelu, czy raczej zahaczyło ono o leżakowanie w wilgotnej celi? Tego dowiecie się z naszej recenzji.

Rozmach, nieco oldschoolowych rozwiązań i masa rzeczy, które można było rozwiązać lepiej lub najzwyczajniej inaczej – tak można skrótowo podsumować Two Worlds II. Jednak by uzyskać pełny obraz tego, jak wypadło nowe dzieło studia Reality Pump, należy przyjrzeć się kilku konkretnym elementom.

Z początku byłem dobrej myśli, jeżeli chodzi o prostotę przekazania swych myśli odnoszących się do drugiego Two Worlds. Wydawało mi się, że łatwo będzie omówić polską produkcję, do tego reprezentującą uwielbiany przeze mnie gatunek. Nic bardziej mylnego, a to dlatego, że gra jest nierówna i zaskakuje równie często co męczy. Pokazuje jednak rewelacyjnie jak zmieniło się spojrzenie na erpegi w przeciągu ostatnich lat.

GramTV przedstawia:

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
25/12/2010 16:47

A dla mnie ocena jest nieuczciwa i krzywdzi tą grę. Dzisiaj grałem kilka godzin i gra na pewno zasługuje na minimum 8-8,5, fakt interfejs- ekwipunek to bałagan ale tak poza tym to bardzo dobra gra!!! Po przeczytaniu tych recenzji nastawiałem się na gniota a jednak narzekania i przedstawiony obraz gry nie są do niej adekwatne,

Usunięty
Usunięty
25/12/2010 16:47

A dla mnie ocena jest nieuczciwa i krzywdzi tą grę. Dzisiaj grałem kilka godzin i gra na pewno zasługuje na minimum 8-8,5, fakt interfejs- ekwipunek to bałagan ale tak poza tym to bardzo dobra gra!!! Po przeczytaniu tych recenzji nastawiałem się na gniota a jednak narzekania i przedstawiony obraz gry nie są do niej adekwatne,

Usunięty
Usunięty
18/12/2010 12:30

Co do pływania łodzią, to wszystko zależy od tego, jak dobrze się to opanuje ;) Łódź może zapieprzać jak pocisk (oczywiście na wodzie trudniej to dostrzec, gdy ląd daleko) . A poza tym to nie ma być błyskawiczny środek transportu, bo od tego są teleporty, a łódź "praktyczne" zastosowanie (kiedy trzeba się nią dostać na inaczej niedostępny teren) ma tylko kilka razy.Łódź w TWII ma przede wszystkim dobrze bawić i dawać frajdę z pływania. Tak samo jak inne drobiazgi, których można się czepiać, ale wcale nie trzeba.




Trwa Wczytywanie