Zobaczcie jak powstaje oprawa graficzna gry Bulletstorm

Michał Ostasz
2010/12/22 09:31
3
0

Studio People Can Fly postanowiło podzielić się z graczami materiałem wideo, na którym możemy zobaczyć w jaki sposób powstają animacje jakie zobaczymy w ich najnowszej grze - napakowanej testosteronem strzelance Bulletstorm.

Zobaczcie jak powstaje oprawa graficzna gry Bulletstorm

Jakub Kisiel, główny animator w ekipie People Can Fly pokazuje nam jak dokładnie wygląda jego praca. Prześledzimy proces tworzenia konkretnej animacji począwszy od nagrania odpowiednich ruchów aktora w sesji motion capture, a na ujrzeniu jej gotowej wersji w grze skończywszy.

Całość możecie obejrzeć poniżej:

GramTV przedstawia:

Efekt końcowy robi wrażenie, prawda? Bulletstorm zapowiada się na prawdziwą ucztę wizualną - wszystko wskazuje na to, że znów będziemy mogli się chwalić rodzimym produktem. Nie zapominajmy o tym, że People Can Fly to polski deweloper mający swą siedzibę w Warszawie.

Tytuł ten ukaże się na rynku już 25 lutego 2011 roku. Będzie on dostępny na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360. Do edycji specjalnej Bulletstorm przeznaczonej dla posiadaczy konsoli Microsoftu dodawany będzie tzw. klucz do beta testów Gears of War 3.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
22/12/2010 21:07

Jakoś to nie zrobiło na mnie wrażenia

Usunięty
Usunięty
22/12/2010 09:47

Tytuł o czym inny i sam news o czym innym, jak możecie to poprawcie to bo trochę głupio to wygląda. Ja wiem że jest wcześnie i nie wszystkie szare komórki jeszcze się obudziły :PCo do samego newsa to bardzo fajnie to wygląda, sam z chęcią bym spróbował sił w animacji :)

hydzior
Gramowicz
22/12/2010 09:39

Ja tu widze powstawanie animacji ,a nie oprawy graficznej :] .




Trwa Wczytywanie