Właśnie otrzymaliśmy kolejne zapewnienie, że trzeci Deus Ex nie stanie się bezmyślną strzelanką. Twórcy gry zapowiadają, że do wyboru zawsze będziemy mieli kilka ścieżek.
Właśnie otrzymaliśmy kolejne zapewnienie, że trzeci Deus Ex nie stanie się bezmyślną strzelanką. Twórcy gry zapowiadają, że do wyboru zawsze będziemy mieli kilka ścieżek.
Każdą przeszkodę w naszej grze da się pokonać na co najmniej kilka różnych sposobów - niektóre metody będą bardziej oczywiste, inne mniej. To przypomina założenia rozgrywki pierwszego Deus Ex, który nagradzał gracza za nietuzinkowe rozwiązania.
Na targach gamescom pokazaliśmy poziom z posterunkiem policyjnym i aż cztery na jakie można było go ukończyć (walka, hackowanie, skradanie się, oddziaływanie na inne postacie). Oczywiście możliwych rozwiązań jest znacznie więcej niż cztery. Jest ich tyle, że najprawdopodobniej nie byłbym w stanie wymienić ich wszystkich. Myślę, że są nawet takie metody, których my sami nie przewidzieliśmy.
Ciciola mówi również o tym jak projektowanie takich poziomów wyglądało z jego perspektywy:
Na pierwszy rzut oka wydaje się to być koszmarem dla projektanta poziomów, ale skończyło się na tym, że opracowaliśmy wiele stylów rozgrywki. Zapewniliśmy graczom narzędzia - to od nich zależy jak będzie wyglądać eksploracja i rozwiązywanie poszczególnych zadań.
Mamy nadzieję, że spróbujecie ukończyć naszą produkcję kilka razy używając różnych technik, próbując nowych sztuczek. Spróbujcie wykorzystać wszystko, co dla was przygotowaliśmy.
Brzmi przekonująco. Trzeba przyznać, że z każdą kolejną zapowiedzią Deus Ex: Human Revolution prezentuje się coraz ciekawiej. Przypomnijmy, że premiera gry będzie miała miejsce już w marcu tego roku. Produkt ten ukaże się na PC, PlayStation 3 i Xboksie 360. Czekamy!