People Can Fly chwalą się swoim bajeranckim systemem oświetlenia

Grzegorz Bonter
2011/01/10 17:55

Okazuje się, że system oświetlenia to istotny element Bulletstorma. Bez niego gracz się zgubi.

People Can Fly chwalą się swoim bajeranckim systemem oświetlenia

Ekipa People Can Fly postanowiła przypomnieć o sobie chwaląc się swoim superanckim silnikiem graficznym. Dokładnie to jego możliwością symulowania światła i cieni. Na oficjalnym blogu Bulletstorma umieszczono ten oto filmik:

GramTV przedstawia:

Może nie jest to idealny raytracing (na to jeszcze sobie poczekamy parę lat), ale sami musicie przyznać, że efekt końcowy robi wrażenie. Oświetlenie jest tym ważniejsze dla Bulletstorma, że to właśnie za pomocą światełek twórcy gry mają zamiar kierować gracza w odpowiednią stronę. Wśród obiecanek znalazły się trwające ułamek sekundy pioruny przeszywające niebo. Czekamy.

Komentarze
41
Usunięty
Usunięty
16/01/2011 01:35

Nie ma to jak konkrety. Dzięki wielkie. BTW: korzystanie z opcji "odpowiedz" nie boli.

HiddenNick
Gramowicz
11/01/2011 12:35
Dnia 11.01.2011 o 11:06, hydzior napisał:

K13 jest sie czym chwalic bo do dzis noewiele gier sie tym szczyci ,a jak juz maja to cieniowanie jest lo-resowe z malusienkin draw distance (szczegolnie na konsolach) .

Nie, nie ma się czym chwalić... Autorzy zresztą tego nie robią, tylko tutaj(na gram.pl) tak zostało to przedstawione.PS lo-resowe cieniowanie - co to jest??? Chyba chodzi ci o to, że shadow mapy są w niskiej rozdzielczości?

HiddenNick
Gramowicz
11/01/2011 12:35
Dnia 11.01.2011 o 11:06, hydzior napisał:

K13 jest sie czym chwalic bo do dzis noewiele gier sie tym szczyci ,a jak juz maja to cieniowanie jest lo-resowe z malusienkin draw distance (szczegolnie na konsolach) .

Nie, nie ma się czym chwalić... Autorzy zresztą tego nie robią, tylko tutaj(na gram.pl) tak zostało to przedstawione.PS lo-resowe cieniowanie - co to jest??? Chyba chodzi ci o to, że shadow mapy są w niskiej rozdzielczości?




Trwa Wczytywanie