Choć gry z logiem Rockstar przyzwyczaiły nas do otwartego świata, to studio stara się przekonać, że w przypadku L.A. Noire będzie trochę inaczej.
Choć gry z logiem Rockstar przyzwyczaiły nas do otwartego świata, to studio stara się przekonać, że w przypadku L.A. Noire będzie trochę inaczej.
Barrera dodaje też, że dla Rockstar niezwykle ważne jest stworzenie więzi między graczem a bohaterem. Twórcy chcieliby wyciągnąć od graczy coś więcej niż ciągłe naciskanie spustu. Dlatego też w L.A. Noire znajdą się sprawy, które mogą trwać nawet godzinę i wymagać będą dokładnego poszukiwania wskazówek i poszlak, prowadzących do rozwiązania śledztwa.
Rockstar zdaje sobie też sprawę, że L.A. Noire jest sporym ryzykiem. Ale to dla twórców żadna nowość: już w przypadku Red Dead Redempiton wielu zastanawiało się, czy westernowy klimat to dobre miejsce na grę. Dlatego też nikt przejmuje się głosami, że formuła L.A. Noire może nie wypalić.
Obecnie zacierają się granice. Chcę, by L.A. Noire było produkcją, która pokaże ludziom, że gry i filmy są na tym samym poziomie. Bo moim zdaniem już tak jest. - tłumaczy Barrera.
L.A. Noire to jedna z ciekawiej zapowiadających się produkcji tego roku. O tym, czy Rockstar spełni wszystkie obietnice, przekonamy się już wiosną. Szczegółowe informacje na temat nowego dzieła Rockstara znajdziecie w naszej zapowiedzi.