Twórcy Dead Space'a 2 dbają o dialogi

Patryk Purczyński
2011/01/21 09:53

Isaac Clarke nie jest typem gościa, który mruczy do siebie pod nosem patetyczne mowy o życiu i śmierci. Producenci Dead Space'a 2 uważają, że monologi wiążą się ze zbędną dłużyzną.

Ekipie Visceral Games bardzo zależy na odpowiednim ułożeniu linii dialogowych w Dead Space 2. - Przebyliśmy trudną drogę wciąż nanosząc poprawki - zdradza Shereif Fattouh, jeden z producentów horroru. - Pisaliśmy linię dialogu, a niekiedy monologu, która wyglądała świetnie na papierze, miała sens i pasowała do opowieści. Gdy wkładaliśmy ją do gry, często reagowaliśmy tak: "Wow, to zajmuje naprawdę sporo czasu". Przecież przechodzę już do kolejnej sekwencji walki, a on wciąż gada. To wybija z rytmu - wspomina. Twórcy Dead Space'a 2 dbają o dialogi

Należy pamiętać, że w pierwszej odsłonie Dead Space'a jej główny bohater Isaac Clarke był typową postacią milczącą. W "dwójce" twórcy postanowili to zmienić, ale nie popadną ze skrajności w skrajność. - On nie jest gadułą - zapewnia Fattouh. - To ja zwykle mówiłem: "To nie może tak wyglądać, trwa za długo, a my musimy już przystąpić do kolejnego etapu". Nie chcę przy tym słyszeć, jak gada, bo to niedorzeczne. Nie będę się przecież odzywał podczas strzelaniny. Wyobrażacie sobie ucieczkę przed nekromorfami z lamentem na temat byłej dziewczyny na ustach? - dodaje.

Dead Space 2 zadebiutuje 28 stycznia na platformach PC, PS3 i X360.

GramTV przedstawia:

Komentarze
12
zadymek
Gramowicz
21/01/2011 17:46
Dnia 21.01.2011 o 13:30, Undertaker napisał:

> Cold Fear?? super gierka :) Tak, dokładnie. :) Przypomniałem sobie tytuł jakieś 30 minut po napisaniu postu.

Ekhm, w którym numerze CD Action?

Usunięty
Usunięty
21/01/2011 14:41

Zobaczymy ;)

Usunięty
Usunięty
21/01/2011 13:30
Dnia 21.01.2011 o 11:59, Odbytnica napisał:

Cold Fear?? super gierka :)

Tak, dokładnie. :) Przypomniałem sobie tytuł jakieś 30 minut po napisaniu postu.




Trwa Wczytywanie