Bitwa Narodów – finałowe starcie i najnowszy patch do Dzikich Pól!

CD Projekt
2011/01/26 12:02
0
0

W sobotę 29 stycznia 2011 o godzinie 14:00 reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Rosji w międzynarodowym finale Bitwy Narodów!

20 najlepszych polskich graczy będzie broniło honoru Ojczyzny, stając naprzeciw armii, której rycerze zdominowali sieciowe rozgrywki w Ogniem i Mieczem: Dzikie Pola oraz Mount & Blade: Warband. Pojedynek zapowiada się niezwykle emocjonująco, ponieważ – jak wiadomo – Polacy w obliczu wielkiego zagrożenia nie mają sobie równych na polu walki.

Międzynarodowy finał Bitwy Narodów poprzedzi premiera najnowszego patcha do gry Ogniem i Mieczem: Dzikie Pola oznaczonego cyferką 1.136, którego instalacja jest wymagana do grania na oficjalnych serwerach. Aktualizację można już dziś pobrać pod adresem:
http://www.cdprojekt.pl/files/get/822/Patch

Poniżej prezentujemy listę zmian, jakie wprowadza do rozgrywki najnowsza aktualizacja:

GramTV przedstawia:

Zmiany w wersji 1.136:

  1. Naprawiono błąd z kupnem konia od handlarza.
  2. Naprawiono błąd nielogicznego zachowania miast po kupnie konia od handlarza.
  3. Obniżono wartość progową ducha walki podczas buntu w oddziale do 40.
  4. Dodano wyświetlanie opcji „Wielkość oddziałów" w trybie „Kapitanowie" w grze sieciowej.
  5. Dodano opcję wyłączenia granatów w grze sieciowej.
  6. Do serwerów dedykowanych dodano możliwość określenia opcji „Wielkość oddziałów" i „Wyłączyć granaty".
  7. Dokonano drobnych poprawek wyszukiwania ścieżki dla botów w grze jednoosobowej przy atakowaniu miast.

Zmiany w wersji 1.135:

  1. Zmieniono mechanizm rozmieszczenia handlarzy i towarów w miastach.
  2. Naprawiono błąd powodujący brak możliwości wysłania karawany, nawet jeśli w mieście były towary na sprzedaż.
  3. Dodano pojęcie zezwolenia na handel: teraz do handlowania drogimi towarami potrzebne jest zezwolenie na handel.
  4. Naprawiono błąd prowadzący do wyświetlania nieprawidłowego tekstu w ograbionej wsi.
  5. Dodano sztandary nad wojskami sojusznika przy ataku na miasto.
  6. Usunięto błąd, prowadzący do przerwania gry w przypadku buntu w oddziale.
  7. Naprawiono błąd, z powodu którego sprzedaną handlarzowi rzecz można było znaleźć w innym mieście.
  8. Naprawiono błąd, z powodu którego wysokość okupu oferowanego przez jeńca różniła się od sumy, którą wypłacał.
  9. Naprawiono błąd wzrostu moralności, jeśli gracz wybrał polecenie „ograbić i spalić" we wsi, a potem z niego rezygnował.
  10. Gracz widzi teraz całą listę broni i zbroi na zamówienie.
  11. Naprawiono błąd, pojawiający się przy wyszukiwaniu towarów w korzystnej cenie do handlowania w zamkach.

Rozgrywka sieciowa:

  1. Poprawiono wyświetlanie flag w trybie „Bitwa" (CQ).
  2. Naprawiono błędy skryptów w trybie „Kapitanowie".
  3. Poprawiono położenie punktu bazy na mapie „Twierdza na wzgórzach".
  4. Dodano wyszukiwanie ścieżki dla botów na wszystkich mapach, które wcześniej powodowało „zacinanie się" SI.
  5. Poprawiono możliwość forsowania rzeki na mapie „Stary zamek".
  6. Dopracowano bilans rozgrywki sieciowej.
    6.1. Zredukowano zapas strzał do 25.
    6.2. Znacznie obniżono celność łuków.
    6.3. Zwiększono prędkość działania i dokładność broni palnej.
    6.4. Zrównoważono umiejętności różnych klas wojsk w rozgrywce sieciowej.
  7. Naprawiono błędy w broni strzeleckiej, przez które gracz mógł zdobyć łuk z kulami i pistolet ze strzałami, jeśli brakowało mu pieniędzy.
Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!