APB Reloaded Beta - lista zmian

Grzegorz Bonter
2011/02/01 12:56
5
0

W końcu poznaliśmy listę zmian wprowadzonych na etapie beta testów APB Reloaded. Sprawdź, co zostało poprawione.

Zamknięta beta APB Reloaded rozpocznie się już w przyszłym tygodniu. Jak wiadomo, ma to już być znacząco inna gra, niż ta, którą Realtime Worlds zabiło w minione wakacje. Dotychczas tylko słyszeliśmy ogólniki w stylu "sporo poprawek", ale teraz deweloperzy gry postanowili podzielić się konkretnymi informacjami. Jako, że jest ich sporo, to spisaliśmy je w formie listy: APB Reloaded Beta - lista zmian

  • Wykorzystanie PunkBustera do wykrywania oszustów
  • Bronie dość szybko będą osiągały coraz większy rozrzut. Jednocześnie będą szybko go też traciły. To wymusi oszczędniejsze pociąganie za spust
  • Początkowe obrażenia zadawane przez broń zostały zwiększone
  • Celowanie nie będzie się już wyłączało po upadku z małych wysokości
  • Usunięto mechanikę Witness (świadka zbrodni)
  • Poprawiono wyświetlanie towarzyszy na radarze
  • Wyeliminowano nadużycie aresztowania
  • Kamera została przesunięta, więc głowa postaci nie zasłania środka ekranu przy biegu w prawo
  • Nowy system zdobywania poziomów
  • Kontakty zostały rozbite na kategorie broni i samochodów
  • Lepsze rodzaje pukawek będzie można odblokować za wykonywanie pokrewnych zadań (np. SMG za egzekucje, a kanistry z paliwem za podpalenia)
  • Poprawiono przedstawianie postępu w zdobywaniu osiągnięć. Na razie będą to liczby (np. 2/12) ale niedługo mają pojawić się paski
  • Ubrania i wzory będzie się otrzymywało praktycznie za każdą misję
  • Lepsze auto będzie się odblokowywało poprzez pokonywanie tras na czas
  • Zwiększono koszt przedmiotów tak, aby gracze nie mieli zbyt dużo pieniędzy
  • Przeorganizowano upgrade'y, usunięto mody Monolith i Savage
  • Usunięcie ulepszenia już nie będzie wiązało się ze zniszczeniem danej modyfikacji
  • Zmieniono startowe auto, poprawiono jego trakcję i zwiększono prędkość. Wygląda mało męsko, aby zmobilizować gracza do zmiany
  • G20 Vegas ma tak zwiększone przyspieszenie, że przy gwałtownym starcie koła będą odrywać się od jezdni
  • Fresno jest cięższe i mocniejsze
  • Balkan Kolva (wywrotka) jest bardziej ociężałe, ale za to ma o wiele większą siłę po rozpędzeniu

Oprócz tego, w najbliższej przyszłości w APB Reloaded zobaczymy takie atrakcje:

  • Rozbudowa trybu Chaos
  • Dodanie trybu Turf Wars
  • Dodanie nowego dystryktu

GramTV przedstawia:

Więcej informacji znajdziecie na blogu GamersFirst. Na betę APB Reloaded zapiszecie się na oficjalnej stronie gry.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
01/02/2011 15:42

Mówili coś o poprawie grafiki, a na liście jakoś nie zauważyłem nic na ten temat...Co do obecnej listy, to poza poprawionym celowaniem, bardzo mnie cieszy ograniczenie aresztowań. Wcześniej gra kryminalistami (hehe) była bardzo uciążliwa i dużo trudniejsza od gry policjantami. Może wreszcie rozgrywka będzie w miarę wyrównana.

TobiAlex
Gramowicz
01/02/2011 15:29

@upMógłbym wymienić dziesiątki gier na których PB nie daje sobie rady i w ogóle się nie sprawdza. Zresztą z PB jest podobnie jak z zabezpieczeniami typu SecureROM - poszukaj w necie i poczytaj sobie jakie ludzie mają problemy z PB.

Usunięty
Usunięty
01/02/2011 14:07
Dnia 01.02.2011 o 13:54, Casprov napisał:

Jak ja widzę tego PunkBuster''a ;x I jego kickowanie, z gry Multiplayer "bo się za wysoko skoczyło" to mnie "uciska" Tak czy owak, zapowiada się interesująco. Lista zmian też jest spora.

A ja właśnie wręcz przeciwnie, bardzo się chwali grze że bedzie PB a nie np steam gdzie w takim CoD MW2 w ogóle nie da się usunąć gracza który czituje, tylko admin może to zrobić. Bo sam steam który ma wychwytywać jak ktoś czituje za bardzo nie daje sobie z tym rady. A odkąd sięgne pamięcią (czyli za czasów AAO), PB sprawdzał się bardzo dobrze i co najważniejsze efektywnie.




Trwa Wczytywanie