Zamknięta beta APB Reloaded rozpocznie się już w przyszłym tygodniu. Jak wiadomo, ma to już być znacząco inna gra, niż ta, którą Realtime Worlds zabiło w minione wakacje. Dotychczas tylko słyszeliśmy ogólniki w stylu "sporo poprawek", ale teraz deweloperzy gry postanowili podzielić się konkretnymi informacjami. Jako, że jest ich sporo, to spisaliśmy je w formie listy:
- Wykorzystanie PunkBustera do wykrywania oszustów
- Bronie dość szybko będą osiągały coraz większy rozrzut. Jednocześnie będą szybko go też traciły. To wymusi oszczędniejsze pociąganie za spust
- Początkowe obrażenia zadawane przez broń zostały zwiększone
- Celowanie nie będzie się już wyłączało po upadku z małych wysokości
- Usunięto mechanikę Witness (świadka zbrodni)
- Poprawiono wyświetlanie towarzyszy na radarze
- Wyeliminowano nadużycie aresztowania
- Kamera została przesunięta, więc głowa postaci nie zasłania środka ekranu przy biegu w prawo
- Nowy system zdobywania poziomów
- Kontakty zostały rozbite na kategorie broni i samochodów
- Lepsze rodzaje pukawek będzie można odblokować za wykonywanie pokrewnych zadań (np. SMG za egzekucje, a kanistry z paliwem za podpalenia)
- Poprawiono przedstawianie postępu w zdobywaniu osiągnięć. Na razie będą to liczby (np. 2/12) ale niedługo mają pojawić się paski
- Ubrania i wzory będzie się otrzymywało praktycznie za każdą misję
- Lepsze auto będzie się odblokowywało poprzez pokonywanie tras na czas
- Zwiększono koszt przedmiotów tak, aby gracze nie mieli zbyt dużo pieniędzy
- Przeorganizowano upgrade'y, usunięto mody Monolith i Savage
- Usunięcie ulepszenia już nie będzie wiązało się ze zniszczeniem danej modyfikacji
- Zmieniono startowe auto, poprawiono jego trakcję i zwiększono prędkość. Wygląda mało męsko, aby zmobilizować gracza do zmiany
- G20 Vegas ma tak zwiększone przyspieszenie, że przy gwałtownym starcie koła będą odrywać się od jezdni
- Fresno jest cięższe i mocniejsze
- Balkan Kolva (wywrotka) jest bardziej ociężałe, ale za to ma o wiele większą siłę po rozpędzeniu