Final Fantasy Versus XIII - nowe szczegóły i realistyczny trailer

Grzegorz Bonter
2011/02/01 17:16

Tetsuya Nomura odpowiedział na pytania, jakie zrodził ostatni trailer Final Fantasy Versus XIII.

Final Fantasy Versus XIII - nowe szczegóły i realistyczny trailer

W zeszłym tygodniu w Sieci pojawił się kolejny trailer do Final Fantasy Versus XIII. Nie informowaliśmy o tym na naszych łamach, ale dość szybko zrobił on wrażenie na graczach. Głównie za sprawą prawie realistycznych animacji 3D (jeżeli nie widzieliście go jeszcze, embed znajdzie się poniżej).

GramTV przedstawia:

Jako, że trailer wywołał spore zamieszanie, reżyser gry, Tetsuya Nomura w rozmowie z Famitsu odpowiedział na pytania dręczące fanów i wytłumaczył to i owo. Mega dokładną relację z wywiadu znajdziecie w źródle wiadomości, czyli w serwisie Andriasang (link). Jeżeli zadowoli was sama esencja, zapraszamy do listy niżej:

  • Cały trailer jest dziełem grafiki 3D - albo pre-renderowanej albo z gry
  • Pierwszy raz usłyszeliśmy głos Noctisa i zmieniono stroje głównych bohaterów
  • Głosy podłożone do filmiku należą do aktorów z wybranej do gry obsady
  • Nomura zapewnił, że wygląd Noctisa jest prawie finalny, mogą zmienić się jedynie jego włosy
  • Fabuła gry skupiona jest na ataku królestwa Niflheim na kraj Noctisa. Jako jeden z nielicznych chce on walczyć
  • Mężczyzna na tronie ze złotymi zdobieniami to król, ojciec Noctisa. W wypowiedzianych w trailerze kwestiach mówi on, że nie ma on zamiaru oddawać tronu
  • Mężczyzna w bieli, który celuje do króla w tym trailerze, to ktoś inny, niż przeciwnik Noctisa z poprzedniego filmiku
  • Final Fantasy XIII i Final Fantasy Versus XIII są oparte na tej samej mitologii. Pojawią się takie elementy jak l'Cie, ale same dialogi mają być zgodne ze stylem gry, czyli współczesne
  • Postacie podczas walk mają poruszać się bardzo dynamicznie, wykonywać podwójne skoki
  • Sam system walki ma być podobny do tego, jaki znamy z Kingdom Hearts
  • Wygląd interfejsu nie jest finalny
  • Ikonki twarzy po prawej mają pokazywać bieżącą minę postaci. Jeżeli widzimy na niej grymas, to coś jest nie tak i powinniśmy sprawdzić, co się z nią dzieje
  • Jak widać w menu po lewej, możliwe będzie wzywanie istot ("summon"). Ponadto możliwe będzie kierowanie Magitek Armor i jazda na Chocobo.
  • W drużynie znajdą się maksymalnie trzy postacie, ale Noctis zawsze musi być w wybranym składzie
  • Ignis (w okularach) będzie głównie operował magią, ale radzi sobie dobrze także z nożami i większymi ostrzami
  • Postać z blizną na twarzy walczy na pięści lub operuje dużym i ciężkim orężem
  • Blondyna posługuje się najlepiej pistoletami. Jako jedyna może przymierzać strzały (pojawia się celownik). Przydatne do walki z bossami ze słabymi punktami na ciele
  • W FFVXIII możliwe będzie wykonywanie super ataków z udziałem wszystkich postaci z drużyny
  • Twórcy gry postanowili dać sporą wolność graczowi. Niektóre wydarzenia (jak zniszczenie mostu przez potwora) będą miały miejsce tylko w określonych warunkach (tutaj - wejście Noctisa na most)
  • Wiele elementów otoczenia ma być interaktywne. Możliwe jest np. wchodzenie po schodach przeciwpożarowych na dach budynku
Komentarze
21
Usunięty
Usunięty
02/02/2011 10:10

A jak dla mnie najlepszą z części była FF tactis i FF 9 na ps2 bodajże. I tak szczerze mówiąc japońce umieją zrobić ładną grafikę ale z udźwiękowieniem nie jest już najlepiej, szczególnie postaci.

Usunięty
Usunięty
01/02/2011 22:49

> Blondyna posługuje się najlepiej pistoletami. Jako jedyna może przymierzać strzały (pojawia się celownik). Przydatne do walki z bossami ze słabymi punktami na ciele... raczej blondyn....:P

lRayl
Gramowicz
01/02/2011 21:52

Jako, że nie mam PS3 to wolał bym, by zrobili film z taką animacją, a nie grę.:P




Trwa Wczytywanie