Runic Games - konwersja Torchlight była wyzwaniem

Igor Wiśniewski
2011/02/04 21:55
7
0

Tim Schafer z Runic Games przyznaje, że konwersja Torchlight na Xbox360 nie była prosta.

O tym, że Torchlight, przyjemny hack&slash, zmierza na konsolę Microsoftu wiadomo od dłuższego czasu. Jednak jak mówi sam Tim Shafer z Runic Games, konwersja wcale nie była spacerkiem. "Przeniesienie tego typu gier na konsole to wyzwanie. Jednak zawsze chcieliśmy zagrać w Torchlight siedząc na kanapie." Jak dodaje, każdy w firmie miał swoje teorie na temat tego, jak to wszystko miałoby wyglądać. Ale dopóki nie rozpoczęli prac nad konwersją była to wielka niewiadoma. Teraz niektórzy w studiu wolą wersję na Xbox360, więc Schafer jest dobrej myśli co do jakości konwersji i tego, że spodoba się graczom.

Runic Games - konwersja Torchlight była wyzwaniem

GramTV przedstawia:

Premiera Torchlight na platformie giganta z Redmont nastąpi w tym roku.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
06/02/2011 18:12
Dnia 06.02.2011 o 17:58, Nimod napisał:

Ale nachodzi mnie jedno, niezwykle ważne pytanie... H''n''S na padzie? LOL WUT?!

Ekhm, Diablo I był wydany na PS1, więc problemu nie ma żadnego.

Usunięty
Usunięty
06/02/2011 17:58

Ale nachodzi mnie jedno, niezwykle ważne pytanie... H''n''S na padzie? LOL WUT?!

Usunięty
Usunięty
05/02/2011 11:40

Torchlight wydaje mi się doskonałą grą na NGP czy też na Android''a. Włączyć, 15-20 minut pohack&slashować i wyłączyć. I tak po kilka razy dziennie :P Powiedzmy, że po obu częściach Diablo H&S mi się lekko przejadły ^^




Trwa Wczytywanie