Świetnie wyglądająca prezentacja Frostbite 2.0 - silnika napędzającego Battlefield 3

Grzegorz Bonter
2011/02/07 15:45

Frostbite 2.0 zadebiutuje wraz z Battlefield 3. Zobaczmy, jak będzie wyglądało oświetlenie w nowym silniku.

Świetnie wyglądająca prezentacja Frostbite 2.0 - silnika napędzającego Battlefield 3

Według dotychczasowych szumnych zapowiedzi, Battlefield 3 ma być pierwszą grą, która skorzysta z silnika graficznego Frostbite w wersji 2.0. Jak dokładnie będzie wyglądała grafika w kolejnej produkcji studia DICE, tego nie wiemy. Wiemy natomiast, że będzie miała dobrze zapowiadający się system oświetlenia.

Poniższy filmik przedstawia możliwości modułu Enlighten firmy Geomarics, który zostanie wykorzystany właśnie we Frostbite 2.0. W prezentacji zobaczyć można, jak odbite od obiektów światło wpływa na kolor otoczenia dzięki technologii radiosity. Pierwszy przykład to piwnica przywołująca na myśl Mirror's Edge. Następnie zobaczymy kawałek prowizorycznego miasta.

GramTV przedstawia:

Komentarze
41
Zekzt
Gramowicz
08/02/2011 16:05
Dnia 07.02.2011 o 16:07, n33trox napisał:

Już widzę, jak te wszystkie forumowe "mądrale" grają w tę grę, już to widzę :) To będzie ból i zgrzytanie zębów. Pograją sobie konsolowcy, a PCtowcy to i owszem, ale po zakupie Windows 7 x64, dodatkowych 4 GB RAM i GeForce GTX580. Na szczęście mi to zwisa, byle do Mass Effect 3, a potem mogę nawet iść do piachu :P

A ty masz pojęcia jak się robi gry multiplatformowe ?To co wyjdzie na x360 czy ps3 odpalisz na PC z takim samym efektem graficznym więc gdzie problem ? Ci co nie będą chcieli dodatkowych eye-candy ustawią sobie cfg adekwatne do konsoli i pograją w hd nawet na 2-3 letnich pctach.Bzdury jakie wypisałeś wyżej szkoda nawet czytać.

Usunięty
Usunięty
08/02/2011 15:58
Dnia 07.02.2011 o 19:27, n33trox napisał:

> Czytać już się nie chce tych komentarzy o złej optymalizacji w grach... W takim razie > ciekawe jaka gra jest dobrze zoptymalizowana... Mass Effect 2, Mafia II, Starcraft II (chociaż on potrzebuje dużo RAMu, ale to nie problem), Colin McRae DIRT 2, NFS Shift, Gears of War, Burnout Paradise, Bioshock 1 i 2, Borderlands, Dead Space 1 i 2, Mirror''s Edge, Left 4 Dead 1 i 2, Half Life, hm... trochę tego jest, z czego większość na Unreal Engine 3.

No dobra tylko, że żadna z tych gier nie wygląda tak jak Bad Company 2, o BF3 nie wspominając.

Usunięty
Usunięty
08/02/2011 11:19
Dnia 07.02.2011 o 17:15, n33trox napisał:

Tak, wiem, teraz się inni odezwą, że mi odbiło, skrytykują itd, mówcie co chcecie, ale takie są fakty.

Za pisanie, że gdyby gry optymalizowano tak by Crysis szedł na 6600 w FullHD mogę spokojnie napisać, że Ci odbiło :PNie porównujmy Bulletstorma do Battlefielda. W BF będziesz miał możliwość niszczenia otoczenia - to się samo nie policzy.

Dnia 07.02.2011 o 17:15, n33trox napisał:

Mass Effect 2, Mafia II, Starcraft II (chociaż on potrzebuje dużo RAMu, ale to nie problem), Colin McRae DIRT > 2, NFS Shift, Gears of War, Burnout Paradise, Bioshock 1 i 2, Borderlands, Dead Space 1 i 2, Mirror''s Edge, Left 4 Dead 1 i 2, Half Life, hm... trochę tego jest, z czego większość na Unreal Engine 3.

Mafia 2 na najwyższych z PhysX wymaga mocnego sprzętu, Bioshock 1 i 2 to gryna UE 2.5 i nie mają najnowszych efektów, gry na UE3 też wiele efektów nie mają (a ME2 ma strasznie ograniczone przestrzenie - i dlatego jakoś chodzi), Dead Space to też ograniczone przestrzenie. Gry oparte na Source to w ogóle poprzednia generacja. Żadna z wymienionych przez Ciebie gier nie ma wielkich otwratych przestrzeni ze zniszczalnym otoczeniem, pojazdami i 64 graczami.




Trwa Wczytywanie