Jeżeli chcesz trzymać kilka srok za jeden ogon, czasem musisz pójść na pewne ustępstwa. Ta zasada dosięgła właśnie ekipę Runic Games, która pracuje nad Torchlight II na PC i portem pierwszej części na Xboksa 360. Ten drugi projekt, jak mówi Max Schaefer, wymagał poświęcenia dodatkowej uwagi w kwestii interfejsu.

- To nas nieco zatrzymało. Prawdopodobnie będziemy musieli przenieść premierę Torchlight II na lipiec - wyznał szef Runic Games w rozmowie z Digital Spy. Poprzednio mówiono, że "dwójka" ma szansę zadebiutować w maju lub czerwcu. Poślizg jest zatem niewielki.
- Prace przebiegają świetnie - kontynuował Schaefer. - Dokonaliśmy pewnych optymalizacji i usprawnień technicznych w wersji przeznaczonej na Xbox Live, które byliśmy w stanie wprowadzić również do Torchlight II na PC - dodał. Wspomniana pierwsza część zadebiutuje w sieciowej usłudze Xboksa 360 9 marca. Jej cenę ustalono na 1200 punktów Microsoftu.
Wersja komputerowa, która debiutowała latem ubiegłego roku, przypadła nam do gustu, o czym możecie się przekonać czytając recenzję autorstwa Zaitseva.