Bulletstorm - demo na PC już oficjalnie

Adam "Harpen" Berlik
2011/02/19 15:36

Mamy dobrą i złą wiadomość dla posiadaczy komputerów osobistych czekających na Bulletstorma, którzy przed zakupem chcieliby przetestować najnowsze dzieło studia People Can Fly.

Bulletstorm - demo na PC już oficjalnie

Pecetowe demo Bulletstorma znajduje się w produkcji - zadeklarował Mark Rein z Epic Games i dodał, że powinno być ono dostępne wkrótce po premierze gry.

Możemy śmiało podejrzewać, demo Bulletstorma na PC będzie oferowało możliwość zapoznania się z trybem Echo - taki fragment rozgrywki został udostępniony posiadaczom konsol Xbox 360 i PlayStation 3.

GramTV przedstawia:

Europejska premiera Bulletstorma odbędzie się 25 lutego, czyli w najbliższy piątek. Zachęcamy do zapoznania się z pierwszymi wrażeniami z rozgrywki autorstwa Lucasa the Great. W oczekiwaniu na demo warto rzucić okiem na wymagania sprzętowe.

  • Zamów grę Bulletstorm - Edycja Limitowana na PC
  • Zamów grę Bulletstorm - Edycja Limitowana na PS3
  • Zamów grę Bulletstorm - Epic Edition na X360
Komentarze
87
Usunięty
Usunięty
23/03/2011 22:08
Dnia 23.03.2011 o 22:01, gogiell napisał:

"Wkrótce po premierze gry"? Mam nadzieję, że na wydanie w Extra Klasyce jeszcze zdążą.

e nie ten dystrybutor to EA oni mają EA classic

Usunięty
Usunięty
23/03/2011 22:01

"Wkrótce po premierze gry"?Mam nadzieję, że na wydanie w Extra Klasyce jeszcze zdążą.

Tenebrael
Gramowicz
21/02/2011 22:31
Dnia 21.02.2011 o 19:09, Xjumpaytech napisał:

No dobra. Patrząc na Call of Duty... Teraz zobacz GTA IV (gdzie z jednej wyspy Liberty City można było zobaczyć następne), Battlefield, który na multi miał zawsze wielkie mapy (szczególnie 2, ale z wiadomych przyczyn w BC 2 musieli je trochę zmniejszyć, żeby w BC3 znowu je powiększyć). Przykładów wielkich map jest sporo.

Ok, w porządku. I co z tego? Sam napisałeś dalej, że optymalizuje się SILNIK odpowiedzialny za wyświetlanie grafiki, a więc MECHANIZMY wyświetlania. Stąd wielkość map nie ma tu specjalnie znaczenia.

Dnia 21.02.2011 o 19:09, Xjumpaytech napisał:

Ech. Czy Ty potrafisz zrozumieć sens moich zdań? Bo już 2 albo 3 raz je źle interpretujesz. Czy ja napisałem, że optymalizujesz cienie? Napisałem, że trzeba zoptymalizować grę, aby cienie DZIAŁAŁY DOBRZE! To chyba jest różnica. Słowo "każdy" było tam użyte po to, żeby zwiększyć wagę tej pracy, a nie po to, żeby zwrócić uwagę na każdy cień.

Więc nie używaj zabiegów stylistycznych, które zaciemniają wymowę całości. A jeśli to robisz, nie dziw się, że rozmówca odpowiada zgodnie z tym, co napisałeś, a nie rozmyśla, co autor miał na myśli.

Dnia 21.02.2011 o 19:09, Xjumpaytech napisał:

A rozmiar mapy ma znaczenie. To logiczne, że przy większej mapie muszą bardziej zoptymalizować silnik, żeby poszło na słabszym sprzęcie.

Ale to już jest optymalizacja z gatunku poprawiania wydajności samej gry. Tu nie ma znaczenia, na jaką platformę jest gra. Tak więc ok, w ten sposób zoptymalizować muszą - ale optymalizacja na PC pod tym względem niczym nie różni się (ani nie jest bardziej pracochłonna) niż pod konsole.

Dnia 21.02.2011 o 19:09, Xjumpaytech napisał:

Demo przygotowywane jest jeszcze przed premierą, więc silnik nie musi być jeszcze optymalizowany

Przypomnę Ci, że Unreal Engine w obecnej wersji jest już jak najbardziej ukończony i zoptymalizowany. Co innego, gdyby pisali silnik od nowa, to byłby jakiś argument. Ale w tym konkretnym przypadku argument o "niezoptymalizowanym, nieskończonym silniku" nie ma racji bytu.

Dnia 21.02.2011 o 19:09, Xjumpaytech napisał:

Dema są często "oddzielne". Programistą nie jestem, ale "wykroić" coś pewnie też nie jest łatwo, ale w sumie mi sprawiało problemy napisanie czegoś w C++, więc nie mi pisanie coś na ten temat mówić. Natomiast opieram się na tym co mówią twórcy i w sumie bardziej mnie przekonują ich argumenty niż spiskowca z forum.

A co mają mówić? "Wiecie, PC-towcy, dajecie nam mniej hajsu, to mamy was w d***" ? Nie, tego nie powiedzą, bo by się pogrążyli. Więc wciskają ludziom kity, a że ludzie w większości nie tknęli programowania, to wierzą na słowo. Przemyśl to.




Trwa Wczytywanie