Slogan "It only does everything" ("To po prostu potrafi wszystko") przechodzi na emeryturę. W tym roku na wszystkich reklamach produktów marki PlayStation zobaczymy nowe hasło - "Only on PlayStation".
Slogan "It only does everything" ("To po prostu potrafi wszystko") przechodzi na emeryturę. W tym roku na wszystkich reklamach produktów marki PlayStation zobaczymy nowe hasło - "Only on PlayStation".
Myślę, że poprzez Move mamy do przekazania ważną wiadomość... i mamy najlepszą w historii ofertę. W 2011 roku spodziewajcie się wielu ekskluzywnych tytułów!
Uzyskaliśmy rozgłos hasłem "To po prostu potrafi wszystko", ale ten slogan dotyczył sprzętu. Teraz pora na drugie uderzenie - "Tylko na PlayStation". Rok zaczął się od LittleBIGPlanet 2, a następnie Killzone 3, SOCOM 4, inFamous 2, Twisted Metal, Uncharted 3: Drake's Deception, Resistance 3... a lista ciągnie się dalej. Wciąż nie wspomniałem o grach przeznaczonych na Move. Użytkownicy tego kontrolera, a także gracze core'owi znajdą coś dla siebie!
Trzeba przyznać, że Sony wytoczyło naprawdę ciężkie działa na 2011 rok. Pozostaje tylko jedno pytanie: czy gracze hardcore'owi i posiadacze Move to naprawdę dwie różne kategorie?