Ubisoft: nie przestawajcie wierzyć w Beyond Good & Evil 2

Patryk Purczyński
2011/02/25 11:53
9
0

Wang Xu z Ubisoftu prosi o cierpliwość graczy oczekujących na Beyond Good & Evil 2 i... zachęca do kupienia Beyond Good and Evil HD.

Kiedy doczekamy się wieści o Beyond Good & Evil 2, nie wspominając o premierze samej gry? Tego wciąż nie wiadomo. - Nie traćcie wiary - stwierdza jednak Wang Xu, po czym dodaje: - Jeśli chcecie więcej gier spod znaku BG&E, kupcie proszę Beyond Good & Evil HD. Ten ostatni zadebiutuje na Xbox Live 2 marca, a także (nieco później) na PlayStation Network. Ubisoft: nie przestawajcie wierzyć w Beyond Good & Evil 2

Wang Xu nie potrafił powiedzieć, czy niejasny status Beyond Good & Evil 2 wynika z faktu, że Ubisoft chce najpierw przetestować zainteresowanie tym tytułem, wprowadzając na rynek wspomnianą ponowioną wersję pierwszej części w jakości HD. W dzisiejszych, niepewnych czasach i takie rozwiązanie trzeba jednak uznać za możliwe.

Prace nad Beyond Good and Evil 2 trwają od 2008 roku. Od tego czasu jesteśmy jedynie informowani o statusie produkcji. Ostatnia deklaracja na temat domniemanego terminu wydania pochodzi z czerwca ubiegłego roku, choć mówi naprawdę niewiele. Przedstawiciele Ubisoftu deklarowali wówczas, że gra pojawi się w sklepach, gdy będzie gotowa.

GramTV przedstawia:

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
25/02/2011 19:24

Ludzie mający oczy i na bezczelną gatkę "spójrz, to białe naprawdę jest czarne!" reagujący śmiechem nie dadzą się nabrać, ludzie "mniej rozgarnięci" i tak wszystko połkną.Cóż, faktycznie, mogliby się nieco ruszyć, obecna sytuacja, kiedy o grze właściwie nie wiadomo nic, tylko zniechęca. Raz, bo na kota w worku nikt się nie napali i nie odłoży pieniędzy, dwa, że robi się to powoli męczące.

Moooras
Gramowicz
25/02/2011 13:42

Jeśli nie wrócą do sklepów BG&E na pecety, to nie będe miał wyjścia ;(

Pajonk78
Gramowicz
25/02/2011 13:04
Dnia 25.02.2011 o 12:16, Jave napisał:

/ciach/

Teraz moim zdaniem robią jeszcze gorszą reklamę i prowadzą bardzo - nomen omen - świński marketing. Sprzedawanie gry, która wygląda tak samo jak wersja na PC sprzed kilku lat zapierając się, że jest ona teraz w HD i wygląda o niebo lepiej raczej im zwolenników nie przysporzy. Z drugiej strony już nie raz byliśmy świadkami jak ludzie potrafią być zaślepieni takimi bredniami i łykną wszystko co im producent wepchnie...




Trwa Wczytywanie