Paczka tekstur w wysokiej rozdzielczości do Dragon Age II na PC już dostępna

Adam "Harpen" Berlik
2011/03/08 11:02

Dziś ma miejsce amerykańska premiera Dragon Age II. BioWare postanowiło wypuścić już pierwszą aktualizację – posiadacze wersji na PC mogą pobrać paczkę tekstur w wysokiej rozdzielczości.

Paczka tekstur w wysokiej rozdzielczości do Dragon Age II na PC już dostępna

Po zainstalowaniu tego dodatku Dragon Age II na komputerach osobistych będzie charakteryzował się znacznie lepszą grafiką. Aby móc zobaczyć grę w pełnej krasie należy posiadać peceta wyposażonego w kartę graficzną z co najmniej 1024 MB VRAM na pokładzie oraz obsługującą biblioteki DirectX 11.

Dragon Age II zadebiutuje w europejskich sklepach w najbliższy piątek. Gra powstała z myślą o PC oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Electronic Arts zdecydowało się na spolszczenie napisów. Przypominamy, że na gram.pl trwa Tydzień z grą Dragon Age II.

  • Zamów Dragon Age II z bonusem w przedsprzedaży w sklepie gram.pl

GramTV przedstawia:

Komentarze
36
Usunięty
Usunięty
10/03/2011 01:12

Lol... widać w dzisiejszych czasach optymalizacja kodu = rip... gry takie jak DA2 nie wyglądają ładnie a chłoną zasoby sprzętu jak pelikan...

Usunięty
Usunięty
09/03/2011 09:41

@Pietro87Chyba tylko metro 2033 coś tam usiłowało w tym kierunku działać.---Tak w Metro to se mogli zdziałać, nie dziwne. Jak 95% czasu gry łazi się po pomieszczaniach wielkości mojego pokoju to nie dziwne że tekstury na ścianach można było dać w wysokiej rozdzielczości bez wyraźnego spadku fps.Co do samego niusa - nie wierze że ktoś na te bzdury Bioware da się nabrać. Po prostu nie wierze. Paczka tekstur - takie coś to moderzy robią i to lepiej. No i pewnie "udałoby" im się zrobić jakościowo lepsze na DX9 niż oryginał na te zamulające DX10/11.Ten kto grał w takiego np. Stalkera - Zew Prypeci w DX10/11 i w fanowskiego moda z hi-teksturami na DX9 dla Cień Czarnobyla, wie o czym mówię.Te DX10/11 to jedna wielka ściema która miała/ma napędzać sprzedaż Visty/Win7 i kart graficznych mających 1-2GB pamięci. O tym ile taki X360 ma pamięci (i lat!) nie trzeba pisać, a większość gier jest robiona z myślą o nim (nie licząc exclusivów na PS3 - ale to inna bajka) i pod stareńkiego DX9.0c. Efekty DX10/11 są po prostu robione na "doczepkę" bo:1. Są niepotrzebne konsolom a sprzedaż na nich to priorytet2. wciąż bardzo dużo osób ma np. WinXP (zobaczcie sobie statsy np. takiego Steama - ok. 48% ma system 64-bit, a ok. 46% wciąż 32-bit, czyli ma w praktyce "tylko" 3,5GB RAM. Po co kupować takiego Win7 który żre pamięć na 32-bit - nie wiem). Producenci o tym doskonale wiedzą, więc po co mają dawać "parę w gwizdek"?Będzie ciekawie jak ktoś się dobierze do tej "paczki tekstur na DX10/11" od "środka" i wrzuci ma net działającą wersję na DX9. Oj, będzie :).

Sanders-sama
Gramowicz
08/03/2011 21:07

Kolejny raz dali dupy...




Trwa Wczytywanie