Dragon Age II - Poradnik maga

gram.pl
2011/03/10 16:30

Czwarty dzień tygodnia z grą Dragon Age II i ostatnia już, trzecia klasa postaci. Dziś czas na wyklętych przez większość społeczeństw, wzbudzających strach i trwogę magów. Zapraszamy!

"Umiejętność posługiwania się magią jest w świecie Dragon Age II tak samo darem, jak przekleństwem. Losy Imperium Tevinter, rządzonego przez swoistą magokrację udowodniły całemu cywilizowanemu światu, jak niebezpieczna może być nieskrępowana żadnym i zakazami magia, jak wpływa na ludzi, zamieniając ich w żądne władzy, często podszyte demonami potwory. Dlatego też tak bardzo istotną kwestią było zapanowanie nad magami, szczególnie „wyzwolonymi” apostatami, którzy często wchodzili w konszachty z demonami i parali się zakazaną magią krwi."

Cykl artykułów Tydzień z grą Dragon Age II powstał w ramach wspólnej akcji promocyjnej gram.pl i Electronic Arts Polska.

GramTV przedstawia:

Komentarze
32
Usunięty
Usunięty
25/10/2011 14:28

Dołączam się do pytania .

Usunięty
Usunięty
11/03/2011 15:21

A czy jest możliwe zdobycie tej "mocy" rozrywania , tak jak w trailerze? Sam się na to nie natknąłem.

Dnia 10.03.2011 o 21:13, Lex napisał:

Myszasty, być może ty znasz odpowiedź na moje pytanie. Mianowicie, czy do importu decyzji z ''jedynki'' konieczny jest save z ''jedynki'' czy też wystarczą informacje z profilu Bioware Social Network? Dzięki za odpowiedź.

Zapewne nic nie da. Pod względem integracji DAII z kontem, EA dała taką możliwość... długo przed premierą. Grę miałem około tygodnia temu i już wtedy działało logowanie i cala reszta. I podczas tworzenia postaci nie było aktywnej żadnej opcji typu "użyj danych z konta BioWare". Tylko kilka defaultowych backgroundów i opcja pobrania danych z zapisu DA:O.




Trwa Wczytywanie