Sony Computer Entertainment zamknęło niesprecyzowaną ilość projektów powstających w brytyjskich oddziałach firmy. Cięcia dotknęły developerów odpowiedzialnych za serie Motorstorm, Wipeout oraz Singstar.
Sony Computer Entertainment zamknęło niesprecyzowaną ilość projektów powstających w brytyjskich oddziałach firmy. Cięcia dotknęły developerów odpowiedzialnych za serie Motorstorm, Wipeout oraz Singstar.
Japoński gigant uznał, że trzeba jasno ustalić priorytety dotyczące produkcji gier. Najbardziej odbiło się to na brytyjskich developerach wewnętrznych koncernu: projekty przygotowywane przez London Studio, Studio Liverpool i Evolution Studios zostały skasowane lub odebrano środki przeznaczone na produkcję. Zdobyte w ten sposób fundusze zostaną przekazane firmom pracującymi nad priorytetowymi dla Sony grami. Ten rok i początek następnego zapowiada się na bardzo mocny dla Sony pod względem tytułów na wyłączność dla ich platform, więc uznano, że należy wesprzeć finansowo najsilniejsze projekty. Znanym prawem jest, że jeżeli ktoś zyskuje to inny musi stracić i nie ma tu żadnych sentymentów.
Studio w Londynie było odpowiedzialne za markę Singstar, Evolution jest znane z serii Motorstorm, a oddział w Liverpoolu dał się poznać dzięki Wipeout. Przedstawiciel SCEE nie sprecyzował czy i jak mocno cięcia odbiją się na zatrudnieniach, ale twierdzi, że developerzy są nadal bardzo ważni dla firmy.