Pachter: Kinect zdecydowanie wygrywa z Move'em

Patryk Purczyński
2011/03/14 12:34
8
0

Microsoft może dopisywać sobie duży punkt w korespondencyjnym starciu kontrolerów ruchu z Sony. Jak wylicza Michael Pachter, Kinect jest pięć razy popularniejszy od Move'a.

Pachter: Kinect zdecydowanie wygrywa z Move'em

- Mniej niż jedna piąta sprzedanych egzemplarzy PS3 zawierała się w zestawie z kontrolerem Move, co sugeruje kolejny skromny miesiąc - mówi Michael Pachter, odnosząc się do sprzedaży urządzenia Sony wykrywającego ruch. Znacznie lepiej, jak wynika z wyliczeń analityka, poczynał sobie w tym czasie produkt konkurencji.

- Ponad dwie trzecie ogólnej liczby zakupionych Xboksów 360 jest wynikiem sprzedaży zestawów z Kinectem. Komplet Xbox 360 + Kinect w porównaniu do PS3 + Move sprzedawał się w stosunku 5:1. Odnotowujemy także, że czołowe tytuły na Kinecta są znacznie popularniejsze od swoich odpowiedników przeznaczonych na Move - dodaje Michael Pachter.

GramTV przedstawia:

A my dodajmy, że szacunki te dotyczą rynku amerykańskiego w lutym. Za oceanem w ubiegłym miesiącu rozprowadzono 535 tys. sztuk konsoli Microsoftu (ogółem), a PlayStation 3 znalazło nieco ponad 400 tys. nabywców.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
17/03/2011 09:19

Po chwilowym zachłystnięciu się PS Move teraz widać, że para poszła "w gwizdek". Co miesiąc wychodzą po 3 gry pudełkowe na kinecta , a ile takich wychodzi na PS move z PS3?Sony zaliczyło glebę i teraz tylko obniżenie ceny do 150 zł za zestaw startowy może ich uratować.

Usunięty
Usunięty
14/03/2011 21:19

Nie dziwie że "czołowe tytuły na Kinecta" są popularniejsze od odpowiedników na Move jak są góra dwie gry warte zainteresowania (np. Dance Central). Pachter zawsze "lepiej przepowiadał" amerykańskim firmom, a ciekawe czy do gier na Move zaliczył też Killzone 3.

Galder_Grasfiord
Gramowicz
14/03/2011 16:16

Te dane nie odnoszą się tylko do rynku amerykańskiego więc uważam, że M$ poniósł porażkę, skoro taką dobrą sprzedaż ma Move, szczególnie że nie bardzo pchało się na rynek amerykański, nie wspominając o malutkim nakładzie na reklamę. Natomiast M$ wydało kupę kasy na promocje Kinecta i jakoś uważam, że dość słabe są ich wyniki, jak na nakład finansowy przeznaczony na reklamę.




Trwa Wczytywanie